Gå til innhold

Felgspørsmål

Ranger emnet

Christer8583

Anbefalte innlegg

Vil 8x19 og 225/35-19 passe på bilen min?

Den er ikke senka enda

jeg ville holdt meg til 18":) har 215-35-18 selv, med ganske så mye senk på bilen. synes desse fyller godt ut i hjulbuene og ser bra ut slik de er..for store felger kan fort se litt feil ut også..da ville jeg heller hatt hakket mindre felger og senking isteden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns 18" er litt vanlig på vectra b jeg=P men smak å behag=) lurer veldig på 19" selv jeg,men har vell mye med rett innpress å gjøre,tror et40 cirka kan bli bra? eller noen som vet bedre?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

senking er på vei.. er gamlingen som skal spandere nye felger/dekk på meg bursdagsgave til meg) så derfor jeg lurte.. forresten så er ingen felger under 7,5x18" aktuelle..

Kom igjen med forslag, jeg trenger hjelp (skal ikke senke bilen mer enn 40mm foran og 25/30mm bak)

86 Ford Orion[X] - 87 Toyota Camry[X] - 88 VW Golf 2[X] - 89 VW Polo[X] - 91 Volvo 240[X] - 94 Renault R19[X] - 95 Opel Tigra[X] - 98 Opel Vectra stv [X]

Kontaktperson for Club-Vaux

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke plass til 19" på min.

215, 35, 18 . Ser rimelig bra ut! 225 vil bli for langt ut fra hjulbuen på en vectra b.

Er du etter billige dekk burde du ta en tur innom sharif. Han har noen fete 5-bolters dekk til v.b

slags innpress hadde duh på felgene a?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider