k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Lurte på å få litt futt i poloen min til sommeren. Har snakket med bergen bilelektronikk, å de skulle kunne turbokonventere den, noe som ville gi 140-160 hk og 240nm. noen som har noen andre forslag til trimming, eller vet om noen andre firmaer som kan være grei å snakke med? Er allerede montert på effektanlegg som skal tåle å få 100 hk ekstra:) Å sist, ka bremseopplegg eg må gå får for å få dette godkjent etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hmmm...ser ikke helt for meg at motoren skulle tåle dette! Om det er masse hk du er ute etter får du finne deg en bil med større motor tror jeg:) Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 tenkte først på 1.8t motorbytte. men det blir sinnsykt dyrt om en skal få det godkjent tror eg.. men bergen bilelektronik mente at eg forsatt kunne bruke bilen til hverdagsbil etter de hadde trimmet den.. syns å huske de snakket om rundt 25 høvdinger for trimjobben, men så kommer jo bremser utenom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Får aldri godkjent bilen med så mye hester... kan du bare glemme er jeg redd. ENESTE muligheten jeg ser, er å kjøpe et TÜV godkjent ombyggingskit til 1.8T og montere etter TÜV specs. alternativt sette i GTI motor, med alt ellers av GTI stæsj, men å hive på turbo og godkjenne 150 hk er nok rimelig umulig... :( Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mmen Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 det var ikke det eg hadde lyst å høre :( skal kontakte biltilsynet å høre om det er noe mulighet for at eg kan nerme meg den eff. uten skifte motor.. har lagt merke til en svart polo 6n i bergensområde som kjører rundt med intercooler i i fangeren og hvite skilt:), er det noen andre motorer en får til poloer som har turbo eller er lettere å montere turbo på? har ikke hørt om at det går noen med 1.8t i bergen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg