Gå til innhold

Noen som begynner å bli klare med no bilcrossbiler?

Ranger emnet

PlumboRacing

Anbefalte innlegg

Det går i Mitsubishi skjønner jeg. Hehe.. Bra du kommer til frontmestermøte igjen da!

Går i mitsubishi ja,må prøve frontmestermøte igjen ja.

Må vel ha mere enn 1,6liter i år og rette dekk.

Skulle få 15" grushjul når vi kom nedover i fjor men der gjorde vi ikke,så da sto vi dær med kun 14"slicks og det stemte ikke.

95 Iveco Turbo Daily

96 Mitsubishi L400

Div Mitsubishi bilcross biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går i mitsubishi ja,må prøve frontmestermøte igjen ja.

Må vel ha mere enn 1,6liter i år og rette dekk.

Skulle få 15" grushjul når vi kom nedover i fjor men der gjorde vi ikke,så da sto vi dær med kun 14"slicks og det stemte ikke.

Ble vel en heatseier i fjor så var vel ikke helt dødfødt. hehe.. Er greit å ha dekk som passer både vått og tørt og litt mer enn 1.6 liter skader jo ikke :) Det blir moro ja! Forhjulstrekk de Lancer greiene du har også?

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble vel en heatseier i fjor så var vel ikke helt dødfødt. hehe.. Er greit å ha dekk som passer både vått og tørt og litt mer enn 1.6 liter skader jo ikke :) Det blir moro ja! Forhjulstrekk de Lancer greiene du har også?

Den som jeg holder på og bygge er forhjulstrekk ja,den som mangler girkasse er bakhjulstrekk.

Var første sesong med forhjulstrekk i fjor,så er ikke helt vant til det enda.

Trur jeg lå på 36 plass etter lørdagen,men havnet i heat med taraldsen og co på søndag(var vel 3 eller 4 stk med 30 poeng) så havnet vel på 52 plass eller noe rundt der.

95 Iveco Turbo Daily

96 Mitsubishi L400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som jeg holder på og bygge er forhjulstrekk ja,den som mangler girkasse er bakhjulstrekk.

Var første sesong med forhjulstrekk i fjor,så er ikke helt vant til det enda.

Trur jeg lå på 36 plass etter lørdagen,men havnet i heat med taraldsen og co på søndag(var vel 3 eller 4 stk med 30 poeng) så havnet vel på 52 plass eller noe rundt der.

Hva motor skal du ha i den du bygger da? En jeg kjenner har en 2.4 Mitsubishi motor stående, han hadde slik i en Citroën ZX før, han sa den gikk bra.

Den med bakhjulstrekken har jeg sett bilder av før ja, er det Volvo maskin i den eller?

Ja du endte opp på en 51.plass med 5-5-10-3 som poeng. Har resultatlista her, er jeg som tar imot påmeldinger osv for NMK Gardermoen skjønner du.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva motor skal du ha i den du bygger da? En jeg kjenner har en 2.4 Mitsubishi motor stående, han hadde slik i en Citroën ZX før, han sa den gikk bra.

Den med bakhjulstrekken har jeg sett bilder av før ja, er det Volvo maskin i den eller?

Ja du endte opp på en 51.plass med 5-5-10-3 som poeng. Har resultatlista her, er jeg som tar imot påmeldinger osv for NMK Gardermoen skjønner du.

Blir mitsubishi 2,0 16v. Er 3,0 V6 ifra pajero i bakhjulstrekkern. Går bra 2,4 ja. Har det i en galant 4x4 gatebil.

95 Iveco Turbo Daily

96 Mitsubishi L400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja den fungerer som den skal og da er alt bra;)

men hva skal du gjøre med 740`n da?

må du bytte hele motor`n da?:(

jeg må mest sannsynlig bytte ventilene. men det gidder jeg ikke så jeg setter heller på en annen topp jeg har som er gjort litt med.

må også bytte fordeler-akselen i motoren, fordi den toppen jeg skal ha på har anderledes fordeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må mest sannsynlig bytte ventilene. men det gidder jeg ikke så jeg setter heller på en annen topp jeg har som er gjort litt med.

må også bytte fordeler-akselen i motoren, fordi den toppen jeg skal ha på har anderledes fordeler

du får ha lykke til med volvo`n da, håper den er oppe går igjen snart;)

http://www.teamrosa.com

Kjør hardt, kjør stil, kjør fort med bil, kjør FORD, uten tvil=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider