Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hva hadde dere planer om å gjøre for dama på valentines? Trenger noen tips. Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Huh.. kunne trengt et par jeg også ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 (endret) Ikke mer enn vanlig, vi bor i Norge og ikke USA... Halloween, valentine, hva blir det neste?Thanksgiving? Julegaver 1.juledag? Endret Februar 10, 2009 av JChE Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Er jo fortsatt hyggelig å kunne gjøre noe ekstra =) Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Foretrekker å være snill med dama hele året jeg :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Er så piss at noen må finne opp en dag vi skal være ekstra snille på.. Klarer dere ikke det hver dag bør dere gå single :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 han sier vel ikke at han er slem mot dama si han heller? Han vil bare gi a en liten ting, som en oppmerksomhet. Bare hyggelig det ;) Selvom du ikke gidder ;P Kjøp hjerter og noe undertøy og noen roser;) slår aldri feil:) hehe Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Neimen, har du fått den ide'en du også ? Hørt om å vere litt ekstra snill, ved noen anledninger ? Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 når man gjør det på DEN dagen, så sier det på en måte at han gjør det fordi han er nødt :P Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 når man gjør det på DEN dagen, så sier det på en måte at han gjør det fordi han er nødt :P Der sa du noe ;) Men viss man ikke gjør det så blir de også litt teit syns jeg =) Er ganske sikker på hun forventer noe, så må nesten følge opp ;p Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hvis dama forventer noe ekstra har du gjort noe feil ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ehm ? Du slår meg som typen som typen som slår dama si ? Som noen sa tidligere i tråden her, bare fordi du ikke gir henne spessiell opmerksomhet, eller viser at du setter ekstra pris på henne ved spessielle anledninger så betyr ikke det av andre ikke gjør det.. Ordla meg kansje dårlig når jeg sa hun forventet noe, men er jo et bra tein på at du har gjort det bra, når hun vet at du kommer til å gjøre noe spessiellt for henne. Jenter liker slikt ;) Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 klovnster; har du dame da? Man er da snill hele året, men veldig mange synes det er kjekt å finne på noe ekstra en dag innimellom. Gjør det stadig vekk jeg, også på Valentines.. Ikke fordi hun forventer det, men fordi hun ønsker det, og blir glad for det. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 har dame jeg vettu.. forlovede faktisk.. og vært sammen i rundt 4 år.. aldri gjort noe på valentines, men gjør koselige ting stort sett hele tiden.. og nei, man behøver ikke slå dama si bare fordi man ikke gir henne ting på en gitt dato :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjoee Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Nej, men når du sier jeg har gjort noe feil... Hørest litt ut som om du mener hun skal oppdras, og respektere deg som overhode liksom.. :p Men unz... Noen flere tips ? Siter - opel ascona 1,6 (under fixing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg