klovnster Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 hehe, var ikke sånn jeg mente det ;) men seff, lag middag til hu, tenn no lys, kjøp blomster.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det er nå forskjell på folk også, la oss nå ikke glemme det ;) Men ja, den middagen og blomstene er jo alltid et alternativ. Men det blir jo gjerne litt utbrukt også.. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 tja....siden det snart er valentine's får jeg slå dama med flat hånd istedenfor knyttet... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 tja....siden det snart er valentine's får jeg slå dama med flat hånd istedenfor knyttet... Og jeg får ta imot juling, istedenfor å kjempe imot:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Skaff meg en kjærring så skal jeg være god med henne.. ;) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Skaff meg en kjærring så skal jeg være god med henne.. ;) x2 ;) Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Er forsåvidt singel, og har bursdag på Ballantines day... Så regner med at postkassa er full av tilbud på lørdag. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zehduck Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 (endret) Du har jo generelle ting som kino, resturant osv osv.. Personlig skal jeg overraske henne med en middag, hennes yndlingsrett med litt lys ol. Romantisk stemning. Så kanskje se en film, chickflick :o Egentlig bare vær små-femi for en dag, skal klare det B-) Handler jo egentlig bare om og ha det litt ekstra romantisk. Snill må du jo vær hele tiden;) Men en overraskelse slår alltid bra an! Imponer med litt ekstra! :-) Endret Februar 11, 2009 av eppyduck skriveleif 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Når ER valentines egentlig? Nå fredag? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 14. Februar. Lørdag ;) Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Gi faen i alt kliss type restaurant, kino, hjerter, blomster osv... Hvis dere skal kjøpe no GENIALT, så sjekk litt her: http://www.lasenza.no (og om dere ikke veit str hennes, så sjekk i undertøysskuffen..) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Og jeg får ta imot juling, istedenfor å kjempe imot:) Haha:D får kjøpe noen roser jeg, slår alltid godt an;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Kjøp en blomst til dama, gjerne også et lite smykke. :) Selv pleier vi gå ut å spise middag sammen. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Vi kjøper blomster, god biffmiddag hjemme, sinnsykt mye smågodt og et par filmer. Kan til og med hende at jeg gidder å fyre opp i peisen. ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg