Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet

mercedes200e

Anbefalte innlegg

Nå blir det nå ikke noe av uansett, så da kan kanskje de folkevalgte, og opposisjonen for den del, begynne med noen viktige saker..

MEKTIG lei det derre bråket. Er det et krav at man må ha under 10 i IQ for å bli journalist? Satt å hørte på et intervju på P4 i ettermiddag. Hvor mange dumme måter å stille det samme spørsmålet finnes det egentlig? Virket som Storberget ble rimelig oppgitt etterhvert, og akkurat der forstår jeg ham

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Storberget må jo bare gå nå...er jo bare rot i det dep. hans

Må innrømme jeg ikke har brukt mye energi på å følge med i denne saken, men om Storberget går synes jeg det er litt synd...

Han har tross alt mer relevant bakgrunn for statsrådposten sin enn gjennomsnittet er for politikere før ham. Og en god porsjon vett i skallen er han og forunt med.

Derimot synes jeg at Tajik & Co har tatt seg litt vel mye til rette og styrt uten Storbergets viten, hvilket vitner om en "selvtillit større enn forstanden" (fritt sitert Aftenposten). Vingeklipp og degradering bør skje umiddelbart! Omplassering er for pyser. Hijab i ett år for å unngå hets er samtidig å anbefale.

BTW, hadde dette vært Krf eller SP, så hadde noen vært sykmeldt på dette tidspunktet... Men med Ballo og Håkon Hanssen som tror på bønn og Snåsamannen, så holdes fastlegene enn så lenge utenfor... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det neste blir faktisk å fjerne nasse nøff fra veggene på sykehus over hele landet siden det er krenking av islam. Dette er helt sant, jeg syntes det bare er ekstremt tragisk å bøye seg for en slik minoritet!

Og forresten så skal og muslimske jenter få egen gymtime, fordi de ikke kan gymme sammen med norske gutter og jenter O.o !!

Ingenting er som en hissig 1.0 liters motor

Bil: Opel Corsa -93 modell

Moped: Daelim s-five

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg leste igår som provoserte meg voldsomt.

Var en eller annen Islam lærer eller noe som ble intervjuet.

Han sa at de vil ikke forandre Norge. De vil bare at vi skal tilrettelegge for dem. Hva faen? Hvis det er så fælt for deg å være her, så stikk davel! Tilrettelegge er ikke å snu opp ned på alt for at enkelte skal kunne gå ut døra. Dette er ikke et muslimsk land. Det er så langt unna som du kan få det. Hvis de har problemer med hvordan vi lever her, hva vi spiser eller mangelen på dustete hodeplagg kan de dra igjen. Enten det eller bite det i seg, oppføre seg som resten og lag flintstek til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit!

De vil ha egen eldreomsorg for muslimer.

De vil ha halal-mat i fengsler. (man får ikke premie for å havne i fengsel!

De vil ha muslimske høytider. Altså, offentlige muslimske høytider i Norge... WHAT? Skal jeg dra til pakistan å kreve norske høytider og eller? La oss se hvordan det blir mottatt. Nei, folkens. Nå skal vi feire julaften. Jesus Kristus fødsel og whatever.

De vil ha egen islam-bank. For de kan jo ikke betale renter de. Det er jo ikke lov ifølge islam.

Det er en hel haug med ting de krever som krasjer totalt med Norsk levemåte. Hvis de vil ha gjennom alt det der så får de opprette en egen muslimsk stat eller noe.. På Svalbard for eksempel. Ja, det hadde vært en god idè!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne Nassenøff fra veggene er nok ikke ett reelt krav fra muslimene..Om de krever egne gymtimer, vel..det må nok den enkelte skole avgjøre. I verste fall kan muslimske gutter og jenter få egne dusjer der de er adskilt fra andre elever(andre muslimer også).

Det med tilrettelegging var ikke at Norge skal bli tilrettelagt for Muslimene, men at tjenesteyting,skole,jobber og andre lignende ting skulle vært tilrettelagt Islam. At det for en med burka er like enkelt å dra på trening og jobb som en uten burka, uten at noen ser rart på henne.

Ja er fullstendig enig i at i og med at det er VI muslimer som har kommet hit så må vi også tilpasse oss norske lover og regler. Er også imot at vi skal innføre muslimske helligdager i Norge da vi allerede får fri fra skole og jobb når det er slike dager.

Egen eldreomsorg for innvandrere er igrunn ikke så dumt. Mange etnisk norske er skeptiske til de nye mørke som innvaderer Norge, og eldre innvandrere er skeptiske til alt det norske da de har forholdt seg til to forskjellige kulturer og kom til den nye (norske) i voksen alder og hadde derfor problemer med å tilpasse seg. Kanskje ikke dumt å innføre foreksempel to stk eldrehjem for innvandrere? Disse blir vel sjendent fyllt opp da de fleste innvandrere fra asia / afrika vil at deres foreldre skal bo med dem og ikke råtne på gamlehjem slik det er tradisjon i Norge (NO OFFENCE!)

Halal mat i fengsel er en..jah...en vanskelig sak..de har gjort mye galt, og dermed endt i fengsel. I fengsel oppdager at OI DET FINNES EN GUD OG EN RELIGION...LA OSS KREVE MASSE!også vil dem ha masse tiltak som passer dem..Folk i fengsel har gjort straffbare handlinger som også er straffbare i Guds øyne. De har spist ikke-halal mat (kalles HARAM) ute mangfoldige ganger da ikke all kebab i oslo er halal..de har hatt seksuell omgang med kvinner som ikke er dems hustru som også er ulovlig i islam. De har praktisert mange MANGE ting som ikke er tillatt men i fengsel så skal dem kreve alt. Men dette er noe de har lov til da det i Norge er frihet til å velge. Ergo, de har, lik det eller ikke. rett til å utøve sin religion. Om de finner forsoning i fengsel og endrer seg og blir bedre mennesker når de slipper ut pga religion...hvem har å tape på det?

Alle religioner har pålagt sine medlemmer å forkynne deres lære til sine omgivelser. Noen drar denne lenger enn andre. Er fullstendig klar over at jeg bor i Norge og følger derfor norske regler (unntatt når jeg kjører bil:p ) Og har aldri krevd at jenter på stranda skal bruke burka siden jeg som muslim skal en tur dit...menmen...

Hold Norge rent for plagiater og la no staten gjøre som de vil...sånn nesten iallefall..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne Nassenøff fra veggene er nok ikke ett reelt krav fra muslimene.

Jo det er det, det har faktisk vært fremmet seriøse krav om å kvitte seg med marispangrisen fra islamsk hold.

På skolene her i nabolaget (sørlandet) har man avskaffet jul og påske etter at muslimene med islamsk råd i ryggen har skapt seg totalt vrange.

Man bruker også store summer på å frakte elever med taxi til andre steder for å få svømming og gym grunnet religiøs overbevisning, i mens råtner skolene på rot fordi det ikke finnes penger til vedlikehold.

I tillegg pålegger man elever til å dusje med klær på etter gymmen for ikke å støte muslimer.

Her er det snakk om jenter som ikke kan dusje uten klær sammen med andre jenter der man har adskilte båser med forheng.

Dette vet jeg fordi jeg har 3 avkom i skolepliktig alder som er elever på disse skolene, og fordi det har blitt avholdt infomøter med representanter fra muslimsk hold som har redgjordt for hva muslimer kan og ikke kan akseptere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dem være så vanskelige, så kan man sende de hjem til der de kom fra.... Hvis de ikke vil det, så kan dem til helvete forholde seg til gjeldene regler her. Norsk kultur, og norsk levesett med henhold til lover og religion er bedre enn de muslimske, vi vil ikke ha det middelalderske levesettet hit.

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dem være så vanskelige, så kan man sende de hjem til der de kom fra.... Hvis de ikke vil det, så kan dem til helvete forholde seg til gjeldene regler her. Norsk kultur, og norsk levesett med henhold til lover og religion er bedre enn de muslimske, vi vil ikke ha det middelalderske levesettet hit.

x2

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider