Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet

mercedes200e

Anbefalte innlegg

ser at noen ikke har fått med seg at muslimske kvinner f.eks i Marocco IKKE bærer Hijab når de jobber i Politiet, hvorfor skal de plutselig gjøre dette i Norge?

den var til deg jonleo og deg diehatsu-Eirik:)

regner med dere kommer med et godt svar.

Vel.. det spørs jo hva du vil høre?

Jeg støtter ikke bruk av hijab til den norske politiuniformen nei, hvis du har fått inntrykk av det..

Og nå er jo ikke akkurat Marokko noe mønsterland heller da.. ..

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Forøvrig vil jeg oppfordre alle til å joine gruppa Ja til bruk av samelue i politiet.. på Facebook. Det er virkelig en viktig sak :D

Så det var forslag om gul joggedress til uniform tidligere, kan kombinere med ditt forslag da...?

Jompa_Tormann__Stig_103807b.jpg

:D

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var forslag om gul joggedress til uniform tidligere, kan kombinere med ditt forslag da...?

Hæhæ, den har jeg ikke tenkt på! Det der er purk det svinger skikkelig av ja! :D

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at noen ikke har fått med seg at muslimske kvinner f.eks i Marocco IKKE bærer Hijab når de jobber i Politiet, hvorfor skal de plutselig gjøre dette i Norge?

den var til deg jonleo og deg diehatsu-Eirik:)

regner med dere kommer med et godt svar.

Ser ingen logikk nei. Eneste jeg kunne tenke meg er at de vil ha hijab på seg fordi de er i mindretall her?

Men nei, skjønner det ikke.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasist-svin

EDIT, ca 5 minutter senere og etter å ha talt til omtrent 23:

Jeg må innrømme at jeg reagerer når noen tar seg rett til å bruke ord som burka-svin, pakkisjævler, innvandrerpakk osv osv..

Det PLAGER meg at enkelte virkelig har så høye tanker om seg selv at de tillater seg å bruke slike nedsettende ord og uttrykk.

Hva er det egentlig som gjør dere så mye bedre enn dem?

Hvordan reagerer dere om de kaller dere rasistjævler, potetpakk, bondeknøler og nazister?

Er det rart det er krig i verden?

Hva om jeg er rassist? Tenkt på det??

Fordrar ikke innvandrere som kommer til norge og tror de kan gjøre som de vil, ikke minst forandre på norsk lov.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jompa_Tormann__Stig_103807b.jpg

Mangler jo bare politijakka, håndjerna og finnkniven.

Naboen min han der forresten.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i avisen idag at folk ifra stortinget likte ikke ideen om politihijab' date=' fordi de var redd Islam skulle få en spesiell status! Så er fortsatt håp folkens!:checkflag:[/quote']

Får håpe det ja... Islam er en såpass agressivt utøvende religion, at det er noe skummelt å la de ture frem uansett, i mine øyne...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg er rassist? Tenkt på det??

Fordrar ikke innvandrere som kommer til norge og tror de kan gjøre som de vil, ikke minst forandre på norsk lov.

Du er same og kan ikke fordra 99% av landets befolkning eller? :P

Fra spøk til revolver, fadern hadde et godt poeng.. Kanskje en innvandrerungdom har mer respekt for en politikvinne med ikke-vestlig bakgrunn som går med hijab, enn annet politi? Der fikk jeg noe å stusse på iallfall..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word! de får jo bygge sånne hus de kan be i(vet ikke hva det heter..), i norge. får vi bygge kirke i deres land?

btw, det bryr meg midt på ryggen om en neger kaller meg bondeknøl eller nazist. Jeg er ingen av delene.. slikt er jeg for god til å ta meg nær av.

det har vel hendt at en neger har kalt meg rasisme også.. men det er fordi de tåler så lite, pga den "æren" de alltid er så opptatt av.

mulig jeg høres rasitisk ut.. men jeg har 4 venner av utenlandsk opprinnelse :)

uansett, det skautet kan de legge igjen hjemme når de skal på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra spøk til revolver, fadern hadde et godt poeng.. Kanskje en innvandrerungdom har mer respekt for en politikvinne med ikke-vestlig bakgrunn som går med hijab, enn annet politi? Der fikk jeg noe å stusse på iallfall..

Det er ett poeng, hvordan vil den jevne innvandrer reagere om man ser en politikvinne med hijab, kontra den samme politikvinnen uten hijab? Kanskje vil det være vanskelig å kjenne igjen kvinnen uten hijab, og da vil hun vel kunne utføre jobben som politi bedre?

Hadde jeg møtt/sett en politikvinne med hijab hadde jeg nok hatt vanskelig med å unngå å flire/skamme meg, fordi det må da se dumt ut?

Hvorfor er det så farlig å vise litt hår egentlig?

Det burde ikke være noe stort problem, siden man ikke skal representere seg selv når man er politi. Er det ikke ett krav om at politikvinner skal ha håret sitt oppsatt på en bestemt måte?

Endret av Hoccy

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider