Gå til innhold

Politi med hijab og 17 mai med utenlandske flagg.

Ranger emnet

mercedes200e

Anbefalte innlegg

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, jeg kan ikke annet enn å minne om Straffelovens §135a, den såkalte rasismeparagrafen.

Jeg vil uten å nøle påstå at ytringer fremsatt Bilforumet.no når et større antall personer. Man trenger ikke en gang ha brukerkonto for å lese det som blir skrevet her.

De paragrafene der er bare piss i denne sammenheng, tviler på at noen kan dømmes eller straffes får noe som blir skrevet på et forum.

Norge er et fritt land (enda) så man kan si ganske mye uten at det skjer noe mere.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det blir nevnt her i flere innlegg at hvis vi får flere kulturer inn i politiet så skal det hjelpe å bekjempe kriminalitet blandt utlenninger i norge, men har noen tenkt på at kanskje det går andre veien? Masse hemmelig info om de norske politiets framgangsmåte i saker og ting, fri tilgang får all mulig slags pakk til det norske forsvarets datasystem, osv.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De paragrafene der er bare piss i denne sammenheng, tviler på at noen kan dømmes eller straffes får noe som blir skrevet på et forum.

Norge er et fritt land (enda) så man kan si ganske mye uten at det skjer noe mere.

Det er nå satt litt på spissen da..

Men jo, det er jo ytringsfrihet, men det betyr ikke at man ikke kan straffes for rasisme.

Ser det blir nevnt her i flere innlegg at hvis vi får flere kulturer inn i politiet så skal det hjelpe å bekjempe kriminalitet blandt utlenninger i norge, men har noen tenkt på at kanskje det går andre veien? Masse hemmelig info om de norske politiets framgangsmåte i saker og ting, fri tilgang får all mulig slags pakk til det norske forsvarets datasystem, osv.

Hallo? Det er nok litt seint å tenke på det nå, er plenty med innvandrere både i politiet og forsvaret. På Stortinget også, for den saks skyld.

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er dette internett da ;) Lett å rive kjeft når ingen ser eller hører deg på `orntli. Ser jo bare her i strøket, ang. asylmottak på Tverlandet, var jo full krig på div. forum, og i aviser osv... Så sku tru de som kom ville bli lynsja.. Men alt jeg kan se er at de som kom til mottaket har blitt meget godt tatt i mot, og til gjengjeld har asylantene (er det et ord?) heller ikke voldtatt og drept hver eneste person der, for så å bygge en moske ;)

Men har sett "pakkisungdom" for å bruke et stygt begrep, stå å slenge dritt etter nordmenn, bare på pur fan og... Ble slutt på det etter noen snakka stygt til feil folk da...

Jau, er jo utskudd på begge sider, det kommer man aldri fra. Det er synd og skam, men det er nå en gang sånn..

Men jah, tror nok folk generelt er tøffere på slike forum og i avisene enn dem greier når de står face to face .. ;)

Forresten, ja, jeg tror asylant er et ord :P

Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, mente det, men var ikke 100% sikker....

Hehe, leser nå at ei av tullehønene som vil bruke hijab ikke vil ta på menn heller, og når hu ble spurt hva hu skulle gjøre om hu måtte arrestere en mann "Da sier jeg bare fra"

http://www.dagbladet.no/2009/02/12/nyheter/hijab/politiet/4812650/

Finn deg en annen jobb, er mitt råd til henne da, som f.eks hjemmeværende husmor, om hun insisterer på å følge muslimske ting, så kan hun like godt gjøre det skikkelig....

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en eller annen Høyre-dust som på TVen i går klarte å si at norsk politi ikke måtte se ut som et sirkus..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, mente det, men var ikke 100% sikker....

Hehe, leser nå at ei av tullehønene som vil bruke hijab ikke vil ta på menn heller, og når hu ble spurt hva hu skulle gjøre om hu måtte arrestere en mann "Da sier jeg bare fra"

http://www.dagbladet.no/2009/02/12/nyheter/hijab/politiet/4812650/

Finn deg en annen jobb, er mitt råd til henne da, som f.eks hjemmeværende husmor, om hun insisterer på å følge muslimske ting, så kan hun like godt gjøre det skikkelig....

Ok, det blir for dumt, det synes jeg også. Skal man jobbe i politiet, må man kunne gjøre politi-jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en eller annen Høyre-dust som på TVen i går klarte å si at norsk politi ikke måtte se ut som et sirkus..

Eirik

Hva er så dust med det da? Samelue, jødekalott, turban og hijab, det høres godt ut som noe som kan ligne et sirkus spør du meg...

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så dust med det da? Samelue, jødekalott, turban og hijab, det høres godt ut som noe som kan ligne et sirkus spør du meg...

x2!!!arnardo er jo bare barnematen i forhold, ikke pga hijab, men det er jo en gjeng med KLOVNER uansett!

Jeg mener at dem MÅ innføre sånn hatt for russisk-ortodokse også! Ellers så er det RASISME om dem ikke gir tillatelse til det! I tillegg så må turban osv inn! til og med john deere-caps skal inn i politiet! Ellers så føler jeg meg som et offer for rasisme.

Husk på en ting: hvis muslimske kvinner skal ha hijab på seg, så bør ALLE religiøse retninger få ha sitt hodeplagg, ellers så vil det bli RASISME pga at andre religiøse retninger ikke får ha sitt kjennetegn på religiøs retning, ergo forskjellsbehandling på bakgrunn av RELIGION!;) DET er rasisme!

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er Norge. Norske regler, norsk kultur osv. Synes det er drøyt at dem skal få lov til å bygge moskeer på norsk jord.

Når det gjelder sånn tørkle rundt skallen så mener jeg at det ikke har noe i politet å gjøre. Regler er til å følges, ikke til å endres. Prøv å dra ned til dem sitt land å få til noe slikt. Da blir man nok hengt samme dag.

17.mai er en norsk dag. Ikke en polsk, tyrkisk eller noe annet hubabuba land sitt. Det vil si at dem som tar med seg sitt flag ut ikke respekterer vår nasjonal dag. At det finnes nordmenn som mener det er greit er jo direkte forferdelig.

Norge for nordmenn, resten hold kjeft.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å klargjøre en ting med en gang:

Det er IKKE meningen at vi skal ha et "innvandrer-politi" som skal patruljere Oslos østkant eller på annen måte kun involvere seg i saker som har med utenlandske personer og gjøre. Det er ikke derfor Storberget og Killengren vil ha hijab innført som uniformsplagg i politiet.

De mener at hvis vi tillater hijab hos kvinnelige politibetjenter, vil dette føre til flere søknader fra muslimske kvinner til Politihøgskolen.

Da justisminister Storberget mener at det er et hinder for disse kvinnene at det idag ikke er tillatt med hijab sammen med uniformen.

Jeg mener at hijaben ikke har noe å gjøre i en norsk politiuniform. En uniform skal være lik for alle.

En hijab er mer et moteplagg enn et religiøst plagg/symbol.

I tillegg er Politiets Fellesforbund også imot forslaget, å tvinge inn et slikt forslag vil være helt mot sin hensikt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge for nordmenn, resten hold kjeft.

Det der var vel litt drøyt? Greit nok at du er fra Drammen og sikkert er drittlei diverse folkeslag, men at Norge er kun for nordmenn er jeg uenig i.

Men jeg er enig med deg i at alle nye landsmenn i Norge plikter å rette seg etter våre lover, regler og bestemmelser.

At de får lov til å bygge sine moskeer, synes jeg er helt greit så lenge ikke den norske Stat må bekoste disse.

Endret av Dr_S

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo kirker til og med i Iran..

Dessuten skrev vel Bamsemums her forleden at Drammen var landets kebab-hovedstad.. Kebaben er jo som vi vet norsk den.. Vent da...

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider