71nord Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Hva betyr merket på bildene her. Jeg ser det ofte på biler men vet ikke hva det betyr. Har sett det på mange merker, ikke bare Touareg som på eksempelen her. Det er snakk om det gule og røde merket bak på bilene. Touareg 1 Touareg 2 Holder nærmest ikke ut spenningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Dette er noke eg også har lurt på leenge, so her må vi få et svar:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Trur det betyr at det er metallic lakk. men er ikke helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 http://www.ditec.no/ Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 det betyr at de er ditec behandlet, ditec Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ahhh viste jeg hadde sett den logoen før hehe.. var en som sa det betydde at det var metallic lakk. Men når jeg tenker over det er det ikke så mange biler som har det merket:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
71nord Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Da ser det ut til at mysteriet er løst. Takk alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg