nissan-skyline Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 hei skal kansje kjøpe en calica 87 1,6 16v twincam.. er dette en good første bil. til en 18 åring?? jeg så på en celican idag .. var litt rust på den.kor fjerner jeg d? litt sprekker i stylingen kos fikser eg d? dørene på bilen va på en måte flat ned ett hakk,dørene hang litt for mye ned så det va litt tungt å smelle døra igjen..er dette normalt på en gammel celica?? er 280 000km på en celica d samme som at den er falleferdig ? går de godt,den jeg så på hadde ca 128 hk..er det da en gti elle gt? mvh kenneth .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Du må regne med litt svinn på en gammel Toyota. Slitne dørhengsler som gjør at du må halvveis kaste døra inn i kupeen er bare kos :D Beste måten å fjerne rusta på en Toyota er å bytte skjermene/dørene o.l, fordi rusta kommer alltid tilbake enda hissigere enn før uansett hva du prøver på... En kamerat kjøpte samme motoren med 290 000 på telleren. Den funket fint selvom den tikket litt heftig, så hvis du får den til en grei pris er det ikke så farlig å kjøpe kjerra. Ganske morsom å kjøre også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 joa han skulle ha 35 000kr for den,meg jeg har pruta men jeg har pruta meg ned til 30 000kr nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Er ikke den prisen litt stiv, kanskje?... Hvis bilen er så sliten som du sier.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Desember 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 jo da den prisen er litt høy du...men det ser ut til at den bilen svinner i været.. vet noen her på forumet om importering av bil? kan dere som kan litt si meg noe om importering fra england? (bilen er fra japan ikke england)men sendes via england. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg