jan Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Phantom 0-100 går unna på helt ville 17,2sek...Toppfarten er på....hold dere fast.....sinnsyke 152km/t... Men seriøst, kjøpte bilen for utseende, ikke motoren hehe...........du drar nokk skinnet av sosissen med den bilen der !!!:D :D Lupo er en tøff liten bil det . Må vel bli noe sånt jeg kjøper meg . Har du bilder av bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by Phantom Hehey, etter 4 mnd uten internett bør jeg vel oppdatere litt.. Endelig, etter mange biler har jeg ordnet meg Lupo... Skal prøve og legge ut bilder her etter hvert som jeg bruker masse penger på bilen Suverent. Digger Lupo. Lupoboy sin må være en av landets fineste biler. Gleder meg til å se hvordan din blir seende ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Har beklageligvis ingen bilder her og nå.....Er på ferie i nord-norge nå... men kommer til stavanger snart.. Funker helt fint til bykjøring.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg