Smevik Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Heisann! First time poster, long time user. :) Slenger ut nå bilder av s60'n min her. trenger tips for hva jeg kan gjøre for å få denne til å se enda sintere ut. Dette er gjort: Bakruter er sota. Går omentrent iett med fargen på bilen. Nye sommefelger (Momo wrs 18") 2stk illsinte Cerwin vega 12" som står å banker i bagasjerommet. Problemet mitt er at alt dette var gjort da jeg kjøpte bilen. Vil gjøre den litt mer min og personlig om dere skjønner. Trenger hjelp og tips ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har du tenkt å senke? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smevik Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Ja, jeg har vært innom tanken. Men i første omgang tror jeg det blir nye frontlykter og kanskje en spoiler bakpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg