Revoion Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 morn morn..fant ett billig 40mm senke sett til min volvo hos bcb.har aldri handlet fra dem før og jeg lurer på er disse folka seriøse? leverer dem fort? anbefaler dere denne siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 morn morn..fant ett billig 40mm senke sett til min volvo hos bcb.har aldri handlet fra dem før og jeg lurer på er disse folka seriøse? leverer dem fort? anbefaler dere denne siden? jeg syns di har elendig service! men men, de funker vel. vet at eiker har 40mm å! http://www.eiker.no ikke noe bedre service der da men! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg syns di har elendig service! men men, de funker vel. vet at eiker har 40mm å! http://www.eiker.no ikke noe bedre service der da men! så dem er trege med å sende mener du?? får man riktige varer etterhvert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 De er trege og har dårlig service fori de har for mye å gjøre. Dette kommer vel igjen av at de har ok priser og lurer ikke folk. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 (endret) jeg syns di har elendig service! men men, de funker vel. vet at eiker har 40mm å! http://www.eiker.no ikke noe bedre service der da men! Tror nok ikke du må anbefale eiker om du klager på rævva service og treighet... BCB har alltid svart på mailer fra meg samme dagen, alltid levert varer kjappt og til greie priser, de gidder faktisk å finne ut orginale artikkel nummre for meg dersom jeg er usikker selv.. Tror jeg venta i 6-7 dager på senkesatsen fra BCB med lesjö + gule koni. Og da det viste seg at ene bakdemperen hadde defekt justering så sendte jeg den tilbake og fikk ny uka etter i posten, samt at de skrev på mail når de mottok pakken fra meg, og fikk mail nårr de hadde godkjent klagen samt sendt ny demper til meg. Hos eiker har jeg aldri opplevd samme servicen, samt at både jeg og flere som jeg kjenner som har bestillt senkefjører både til volvo og andre biler har måtte vente leeeenge, lengste jeg har hørt er vel en som skulle ha senkesett til en sierra, han venta vel i 4 måneder, ringte å purra på og alt, men måtte bare finne seg i å kjøpe en annen plass. Møkkasjappe... Endret Februar 11, 2009 av Popp Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 så lenge jeg får settet før 2ukers tid så overlever jeg.. bedre å være treg og seriøs enn kjapp og surrete:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 enig med du:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Tror nok ikke du må anbefale eiker om du klager på rævva service og treighet... BCB har alltid svart på mailer fra meg samme dagen, alltid levert varer kjappt og til greie priser, de gidder faktisk å finne ut orginale artikkel nummre for meg dersom jeg er usikker selv.. Tror jeg venta i 6-7 dager på senkesatsen fra BCB med lesjö + gule koni. Og da det viste seg at ene bakdemperen hadde defekt justering så sendte jeg den tilbake og fikk ny uka etter i posten, samt at de skrev på mail når de mottok pakken fra meg, og fikk mail nårr de hadde godkjent klagen samt sendt ny demper til meg. Hos eiker har jeg aldri opplevd samme servicen, samt at både jeg og flere som jeg kjenner som har bestillt senkefjører både til volvo og andre biler har måtte vente leeeenge, lengste jeg har hørt er vel en som skulle ha senkesett til en sierra, han venta vel i 4 måneder, ringte å purra på og alt, men måtte bare finne seg i å kjøpe en annen plass. Møkkasjappe... han bor i lier å det tar han 15 min til eiker motorshop? derfor;) Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 han bor i lier å det tar han 15 min til eiker motorshop? derfor;) åja...15min unna..det viste jeg ikke:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revoion Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 men alt ialt...anbefaler dere meg senke sett derfra? synes 2080kr for fjærene var billig...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg kjøpte varer der for en 1000lapp, og det kom i posten etter 2 dager! Dette er 2 uker siden! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Har heller aldri hatt problemer med BCB. De har til og med skaffet motordeler til meg som de ikke har hatt inne, og det rimelig kjapt og fulgt opp med mail hele veien. Annbefales på det varmeste! Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg