Gå til innhold

Fiat Coupe 16v turbo..

springbrett

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by springbrett

Står jo en 190hk turbomotor i den.

Noen som vet hvordan denne er å få litt mer effekt ut av?

Er det ikke samme motor som lancia putter i sine biler?

2.0l 16v turbo..

Det som også slo meg, er at disse bilene er GRISEbillig..

En fult utstyrt coupe med skinn, 190hk. 95/96 mod ca. 115 000 ferdig regget i Norge,

De nyere modellene har vel enda mere effekt, 210-220Hk hvis jeg ikke husker helt feil.

En rå bil, som gjør seg i gult.

Jeg vurderte seriøst å kjøpe en 16V uten Turbo i 2000, men etter å ha sett hvor galt det kan gå med dem, så ble det en A4 bil istedet.

Masse bra å se på http://www.fiatcoupe.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 20v turboen har 220hk. Går sikkert unna da.. Faktisk ikke så gale pris på dem heller. Men tviler på de ble solgt noen ny i Norge, men hvem vet. Kansje noen har funnet veien til Norge ghennom import. Vurderer seriøst å importere meg en til våren, vist jeg finner rett eksemplar til rett pris i Tyskland.

Originally posted by fcuk

De nyere modellene har vel enda mere effekt, 210-220Hk hvis jeg ikke husker helt feil.

En rå bil, som gjør seg i gult.

Jeg vurderte seriøst å kjøpe en 16V uten Turbo i 2000, men etter å ha sett hvor galt det kan gå med dem, så ble det en A4 bil istedet.

Masse bra å se på http://www.fiatcoupe.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Originally posted by fcuk

Beklager at jeg drar opp en gammel tråd.. Men men.

Du sier det er mye som kan gå feil med en Fiat coupé? Kan du liste opp noen av de?

/me vil ha italiensk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okey nå ble j nysgjerrig,gi meg info på denne bilen :D

muligheter for trim og styling

forsikring?

hvem skaffer styling og trim?

mye fett og se på fiatcoupe siden der jah...

likte dem litt mer nuh jah... faktisk fet med styling

2010 VW Scirocco

X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI

X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on

Lenke til kommentar
Del på andre sider