sindreFM87 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Hei. Har en S70 der motoren på venstre lyktevisker er ute av ledd eller noe, lurer på om noen har tips til evt feilsøking eller hvordan det kan fikses. En ny motor vil koste 3 lapper, noe som ikke er aktuelt akkurat nå. Hvordan kan jeg eventuelt koble fra begge viskerne? Er det en sikring som kan tas ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 det er en kontakt like ved en av hovedlyktene husker ikke hvem side det var. er ikke noe vits å bruke de, har de der bare for pynt jeg ;P Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindreFM87 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jepp, fant den. Koblet bare fra hele greia. Sant som du sier, de står der bare til pynt. Legger ikke ut 3 store lapper for ny viskermotor ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjatil Skrevet April 16, 2009 Rapporter Share Skrevet April 16, 2009 Du finner motorer på huggeren, du kan bruke motorer fra enkelte versjoner av 850 også. Men tror motorene er av så tvilsom kvalitet at det bare er å kjøpe nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jeg demonterte mine defekte pusser motorer og erstattet de med sånne plugger som de selger hos Vparts i sverige (tidligere Radicast). Jeg endte opp med å måtte kappe akslingene for å få de ut uten å demontere noe på fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg