licorice84 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 tenkte å bytte N75'en min, da denne er original. hva er hovedforskjell på N75J og H, og hvilken av dem ville dere gått for? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 mente J er fra S4 og er like ideell? er det noen prisforskjell på dem? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14562&ASP=4996105&Type=Audi&Model=TT&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=4996105[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=TT[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0579 Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 det sies. Bruk original. den fungerer best for bilen din. sa mannen som chippa bilen min. virka som han visste hva han prata om. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 ja, det er godt mulig den gjør det, i og med at den sitter der fra før:D men det er endel her inne som sverger til bytte av H eller J-ventil, pga ladetrykk kommer tidligere enn med original? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 blir det her enda en sånn lang ventiltråd der noen egentlig ikke veit noenting, bare tror :p og kanskje mulignes syntes det gjorde noe forskjell men veldig usikker :p Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 hva har det å si om den lader tidligere da? lader den ikke tidlig nok som det er?:P Siter Kjører børsje med fire ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 (endret) NEI! hehe --- fant svaret en annen plass på forumet. Endret Februar 12, 2009 av GTI-R Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 er vel et par lange utfyllende tråder på nøyaktig dette temaet. let litt så finner du dem sikkert ;) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg trenger virken å vite noe eller å spekulere i noe: Bilen MIN gikk merkbart bedre etter bytte til N75H (tidligere ladetrykk og den holder trykket lenger) Ditt eget valg :) Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 jeg trenger virken å vite noe eller å spekulere i noe: Bilen MIN gikk merkbart bedre etter bytte til N75H (tidligere ladetrykk og den holder trykket lenger) Ditt eget valg :) nettopp:D derfor jeg er keen på å bytte den. fant forøvrig noen tråder om emnet. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bare tull dette at den lader tiligere og holder trykket lengere i grunn.. Du får ladetrykk når turbinen har høyt nok turtall til og klare og produsere overtrykk (flytte luft) til innsuget på motoren, og det er ikke noe N75 ventilen din regulerer.. N75 styrer kun wastegaten, som igjen bestemmer hva max ladetrykk skal være, ikke når trykket skal komme og gå. Holder trykket lengere gjør den heller ikke ved bytte av ventil. Turbotrykket med den orginale K03 turboen faller, pga turboen er såpass microskopisk liten at den ikke klarer og mate unna nok luft i forhold til hva motoren forbrenner unna. MEN, til de av dere som hevder at dere merker forsjell, da er grunnen bare at den N75 ventilen dere hadde fra før av, har vært dårlig/gåen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg