fordmk2 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 har spammet forumet litt her med spm men: skal kjøpe senk fra eiker.no til b asconaen, på nettsiden sto det pent: ingen tuv (40mm senk), sende da mail om de ikkje skaffet tuv til desse? jooda fekk tuv i posten dagen derpå (typ 1362):) Idag ringde eg de å skulle bestille men då nekta dei på at dei kunne skaffa tuv?? hmmmm ideer til kordan eg skal gripe det an? tror eg skal bestille kun for å prøve:p forstår ikkje den sjhhiit.. Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 Har 40mm senk liggende med TUV-papirer ;) Send PM om int. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 har kjøpt frå eiker. ventet i snart 9 veker no.... Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Uff da, venta farlig lenge på et jeg bestilte til Kadett`n nå, og fikk jaggu feil, så håper det går bedre for deg :) Med TUV? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Eiker er utrolig trege når det gjelder senkesett, men de kommer, 9 uker er dog litt i lengste laget. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Rart.. Jeg bestilte noen de hadde på lager, fikk beskjed at de blei sendt med første mulighet, 5 dager etter bestilte jeg en pakke fra england, som kom 5 uker før den fra eiker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 ringer i ny å ne å spør kor i verden fjørene mine er, sur gubbe som NEKTA på at dei va bestilt i februar, nåke dei va. 1.mandagen i vinterferien btw:D kvar gong eg ringer er det en ny dato eg påståeleg skal ha bestilt dei:P godt eg har god tid..... har fått tuv papir til fjørene men veit ikkje om dei stemmer heilt;) Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 e da ingen andre en blitzpower og eiker so levere senkesett til ascona b? Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Inget svar å få fra BlitzPower :/ Men jeg har fortsatt et sett nye 40mm fjærer, med TUV ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordmk2 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 kollevold formidler lesjofors fjører, samme som eiker Siter ford å opel haand i haaand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreg91 Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 kan ikke skanne å legge in tuv godkjenninga her da!? hadde hele gjengen slept de maset med godkjenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-Man Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 http://www.autospar.no har 60\50 sett til deg til 1800kr med papirer.. Cobra er vel merket. Eventuelt GA 60mm sett med dempere til 3300 Siter Opel Ascona B 2,2 (Solgt) Kadett C (c20ne) (Solgt) Opel Ascona B 3000 24V Turbo (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raviascona Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 Ja tenkte på de GA. men blir ikke 60mm får mye tro? Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 60 mm er jo minimum:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raviascona Skrevet Juni 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 JOA, MEN ME TANKE PÅ FELGER? GÅR 15" PÅ DA? OI caps Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/208213-asconbravi-s-ascona-b-2-0-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg