eiriksmil Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det skaper iallfall litt mer flyt i rushtrafikken :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg fikk et krav på 15kr engang etter ca 6 mnd. Det kostet dem 14,70,- å sende kravet til meg i form av brev. Tipper de tjente godt på det ja! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tullebukken Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Synes det automaiske systemet er bra. Bare å kjøre igjennom, og motta regning i postkassen. Jeg fikk også regning fra mars ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg fikk regning 9 måneder etter passering i påska ifjor :) Hadde ikke bilen lenger en gang! Typisk fjellinjen dette! Spesialister på dårlig kundeservice i Norge: Fjellinjen, Get, Lånekassen og elkjøp :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg vet flere som driver med dårlig kundeservice, men:P Jeg har faktisk ikke fått krav på porto da, den har de sikkert bakt inn i de 20,- de skal ha for at jeg skal få lov å passere den idiotiske ringen deres. nei skal lage meg hengsel på skiltet fram tror jeg, trykke på en knapp når jeg kjører forbi, så slipper jeg sånn drit... å til dere moralhuer så mener dette er feil: jeg betaler 3000 i året for å få lov å ha skilt på bilen, jeg mener disse skal gå til vei og vei sikkerhet, ikke til å sponse politikerne med å skaffe seg horer, eller betale den nye kaffetraktern de skal ha på tinget. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Dere må huske på at i flere bommer tar de bilde også av bakenden av bilen... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 mener fortsatt at bomring burde vært ulovlig. Snakket forresten med en kollega av meg som har fått krav på passeringer de ikke har kjørt. vurderer som sagt å kreve bilder da jeg ikke stoler på gjengen for 5 flate øre. Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Fikk regning fra fjellinjen i går dær jeg vist nokk har vert i oslo i april som jeg ikke har og kjørt en bil med et nr jeg ikke kjenner til i tilleg til det bor jeg i nord norge,hva i alle dager feiler det fjellinjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Fikk regning fra fjellinjen i går dær jeg vist nokk har vert i oslo i april som jeg ikke har og kjørt en bil med et nr jeg ikke kjenner til i tilleg til det bor jeg i nord norge,hva i alle dager feiler det fjellinjen? er letter å skrive hva som er ålreit med fjelllinjen.. 1. ... Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 De sender ut regningen kvartalsvis.. man kan gå inn på fjellinjen og endre til månedsvis hvis man vil. Jeg fikk purring på en regning jeg hadde betalt.. så fikk jeg en ny noen dager etterpå som faktisk stemte. Har betalt begge disse, men det kommer fortsatt hvitt kryss når jeg kjører gjennom bommen. HEIA! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Jeg vet flere som driver med dårlig kundeservice, men:P Jeg har faktisk ikke fått krav på porto da, den har de sikkert bakt inn i de 20,- de skal ha for at jeg skal få lov å passere den idiotiske ringen deres. nei skal lage meg hengsel på skiltet fram tror jeg, trykke på en knapp når jeg kjører forbi, så slipper jeg sånn drit... å til dere moralhuer så mener dette er feil: jeg betaler 3000 i året for å få lov å ha skilt på bilen, jeg mener disse skal gå til vei og vei sikkerhet, ikke til å sponse politikerne med å skaffe seg horer, eller betale den nye kaffetraktern de skal ha på tinget. Jeg er helt enig med det du sier, får ikke sagt det så mye bedre egentlig. Mellom Dal og Jessheim nordgående retning, der kan de brenne sakte i h.... (fjellinjen) at bilister må betale for å kjøre på den veien er for dumt, for de som ikke kjenner til den strekningen er den så dårlig at syklister tar gamleveien rundt, har hvert i avisa flere ganger men ikke noe blir gjort, veien er bettong biter som er 5 meter lange eller der omkring, er en skjøt mellom hver bit så høres ut som man har pungtert, i tillegg er veien høvlet der, masse dype spor/riper på langs og ujevn kjøre bane. Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Jeg er helt enig med det du sier, får ikke sagt det så mye bedre egentlig. Mellom Dal og Jessheim nordgående retning, der kan de brenne sakte i h.... (fjellinjen) at bilister må betale for å kjøre på den veien er for dumt, for de som ikke kjenner til den strekningen er den så dårlig at syklister tar gamleveien rundt, har hvert i avisa flere ganger men ikke noe blir gjort, veien er bettong biter som er 5 meter lange eller der omkring, er en skjøt mellom hver bit så høres ut som man har pungtert, i tillegg er veien høvlet der, masse dype spor/riper på langs og ujevn kjøre bane. Det er ikke Fjellinjen, men http://e6bompenger.no/ Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 jeg fikk regning fra fjellinjen jeg og :) på 26kroner. står hverken NÅR eller HVOR jeg har passert :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Fikk regning fra fjellinjen i går dær jeg vist nokk har vert i oslo i april som jeg ikke har og kjørt en bil med et nr jeg ikke kjenner til i tilleg til det bor jeg i nord norge,hva i alle dager feiler det fjellinjen? Fikk fiksa den regninga men fikk ikke de nesten 100kr tilbake av det jeg brukte for og få tak i dem på telefon kunne like godt bare betalt den regningen den var på 65kr. de hadde heller ikke noen forklaring på kordan regninga hadde havnet hos meg reg nr var ikke i nærheten av mitt og starta 00 i begjynnelsen ingen reg nr i norge som starter på det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Kjører dere virkelig uten AutoPASS hele gjengen her heller? Dere har tydeligvis så god råd at dere ønsker å sponse Staten med litt ekstra :) Betaler 10 - 50 % mindre per passering jeg når jeg har brikke. Og slipper rot med Fjellinjen og andre private bompengeselskap som ikke er gode på kundeservice. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg