VCE Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Fikk fiksa den regninga men fikk ikke de nesten 100kr tilbake av det jeg brukte for og få tak i dem på telefon kunne like godt bare betalt den regningen den var på 65kr.de hadde heller ikke noen forklaring på kordan regninga hadde havnet hos meg reg nr var ikke i nærheten av mitt og starta 00 i begjynnelsen ingen reg nr i norge som starter på det Jo, veteranbiler gjør. F.eks A-1234 blir til A001234 og C234 blir til C000234 Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Eneste gangene jeg kjører i bommer er når jeg skla til oslo eller sverige, er snakk om bom her og, men den trur jeg jaggu kommer til å gå dårlig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg