bananjan Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Kjører man publikumsvennlig er det bare et pluss :D Siter 96 944 LT 93 945 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 du får melde deg på nå poffs, så det blir flere ifra sarpsborg som skal opp og kjøre.jeg er allerede meldt på, så nå blir det mange sene kvelder for å bli ferdig påmelding i boks:) faen det blir knall trenger bare og bytte olje og div så er jeg klar.lettvint:) kolonne oppover??? skal dere opp på fredag eller lørdag.... //paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pv turbo Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 påmelding i boks:)faen det blir knall trenger bare og bytte olje og div så er jeg klar.lettvint:) kolonne oppover??? skal dere opp på fredag eller lørdag.... //paul vi lurte på å kjøre opp på fredag. kan jo bli artig med en fredags kveld der oppe. blir med opp på fredag du og vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 du skal nok ikke se bort ifra det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atw86 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 noen som vet om det blir tillat for andre merker også? Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 ja alle merker er lov,sist jeg sjekka var det bare 12 plasser igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atw86 Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 så bra:) Er på meldt! Gleder meg! Siter vw caddy mk2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Er det lov å kjøre lisensiert bil? Dvs. med vognlisens utsted av NBF, og uten skilter. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hallo? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 fortsatt ledige plasser? Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bananjan Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Hei! Beklager treg respons! Ja det er fortsatt noen få ledige plasser! Angående lisensiert bil må du ha prøveskilter og bestå teknisk kontroll i depotområdet, har du ingen lekkasjer og bremser, lys, osv i orden burde det ikke være noe problem! Det har blitt åpnet for andre bilmerker enn Volvo for å fylle de siste plassene, dette ser nå ut til å gå rimelig greit, håper Volvofolket stiller opp så det fortsatt er flertall av svensk stål på banen :) Har du Volvo, vil du bli prioritert om du stiller opp og vil melde deg på banekjøringen samme dag! Utstilling er selvsagt kun for Volvo. Siter 96 944 LT 93 945 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan har dere tenkt å måle støyen egentlig? Har hatt problemer med at min ligger godt innafor 90-tallet... Og er det mulighet å komme opp å melde seg på på dagen, eller må man være forhåndspåmeldt for å kjøre? :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Digg, jeg kommer! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bananjan Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Er det ledige plasser er det mulig å melde seg på kjøring på dagen, men vi har nå en del over 50 påmeldte og regner med det blir et tak på 60-70 biler for å få flyt i kjøringen så jeg kan ikke garantere muligheten! Angående støymåling har jeg ikke peiling men det regner jeg med må gjennomføres etter Vålerbanens retningslinjer.. Siter 96 944 LT 93 945 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Ait, men da tar jeg turen oppover og håper på det beste... :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg