ulfcossi Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 hei dere lute på om dere kunne hjelpr meg jeg har en ford siera 2l ohc motor som jeg har kjøpt litt trim til ,men har ikke sote det på enå jeg har kjøpt dobble webrer,effekannlegg,grenror,og trimkam hvor mye vil det hjelpe meg og hvor mye hester vil jeg få cirka.det erjo 105 orginalt...takk på får hånd:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Hvis du ikkje får gasserene innstilt slik dei skal og delene ikkje er optimalisert til kvarandre ca 120 hk samt dårligere bunndrag. Men pass på å få delene korrekt montert og innstilt så blir det nok bra. Er det 36 eller 40 mm gassere, er det lange eller korte greinrøyr, lange er bra for effekt høgt oppe i turtallsområdet, mens korte lenger nede. Med 40 mm skal det ikkje vær problem å få ut 160 hk viss kammer, tenning, topp, greinrør og kompresjon er optimalisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg