la'astro Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei. Er på jakt etter en bakaksling til min chevrolet astro som er solid nok til maskinen. Er det noen som har en aksling fra Malibu liggende, den skal vist kunne å gå. Er det noen som sitter inne med god kunnskap om hva jeg kan benytte, og som vil være solid og sterkt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvilken malibu? hvilken motor? 78-83 har 7.5" 10-bolter som er mere enn sterk nok sålenge den er frisk i sperra, ikke skal ha på slicks og har nok motor til at hjlua løsner idet du klemmer til. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Med andre ord det samme som Astroen har originalt. (7,5" / 7,625") Klokka er dessuten som drivverket ellers sideflyttet litt for å få et snev av plass til beina på førerplassen, så det er ikke alt mulig som er bare å montere desverre. Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
la'astro Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hei Ja der var det forskjell der og ja i årsmodell. Er vel det samme som med caprice da, som ble sagt at aklsing passet men der var det en del forskjeller på årsmodeller. skal ha tak i en 8" aksling, den skal vist være sterk nok. så var det noen som det sto i malibu'en, og nå leter jeg,ler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg