volvo_240_GLT Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Har og dårlige erfaringer med pedersen, bestilte et eksosanleg gjenom jobben, men dette måtte di ha forskudsbetaling for, seriøse firmaer sender en FAKTURA, noe som var uteluket for dem, jobben handler deler for ca 1mil i året å dette er eneste firmaet som bere om forskudsbetaling. Handler motordeler hos Oslo Sylinderservice eller orginalt, Det meste pedersen har selger Gundersen eller kollevold å der går det and å få rabatter også... Endret Februar 15, 2009 av volvo_240_GLT Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 (endret) Jeg har handla diverse lagre på ØMV - Østlandske MotorVerksted og på BCB. Prisen på bære/ramlager og rådelager er/var så og si helt likt på begge stedene. Har merket meg at BCB ofte er bare marginalt dyrere enn kjøkkentema, og noen ganger lavere i pris. :) Jeg har tidligere sjekket litt på IPD og et par andre Volvo entusiastfirmaer i uniten, og det er ikke noe å hente på visse deler. Hjullagre bak kan du også få like billig her hjemme som der borte før frakt og moms. Skal jeg gå løs på større renovering av rødblokk går jeg for den pakka KG selger for ca SEK 5.500,-. Holdt på å kjøpe den via Pedersen da jeg var i butikken hans, men han ringte og sjekket mens jeg ventet, og da var org.dim stemplene utgått. Så da ble vi enige om å avvente til jeg hadde åpnet motoren. Han er ålreit å prate med og bruttern har handlet mye av han uten trøbbel. Derimot har vi et par høner å plukke med bcb som vi sokner til. Men dette er jo mye det samme som med bilverksteder. Noen er strålende fornøyde, mens andre hater samme sjappa. Endret Februar 16, 2009 av Skody Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg