Gå til innhold

Ønsker tips om felger & frontspoiler til 960

Ranger emnet


-TORE-

Anbefalte innlegg

  • Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har søkt litt nå, dette er priser på 8x19" uten chrome, 6140sek på gummihuset(noen som vet hva d blir i NOK?), og 7500 på bcb.

Bestiller jeg på bcb så slipper jeg hvertfall å kjøre over grensa å hente dem, + at jeg slipper sjansespillet forbi tollen.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la han om i åre da, eller hadde han hjula baki bilen?

 

Kjøre på skrothjul innover da som en hiver igjen i åre, og kjører på nye hjul hjem..

 

Han hadde de baki bilen.

Litt tryggere å bytte i åre ja. for hvis de står på bilen kan vel ikke tollen si noe. men da må du huske å kjøpe med dekk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også funnet noen fete felger på ebay.co.uk , men vet ikke hvordan det er med frakt fra UK etter englandsbåten sltutet å gå(?).

 

1233270181661_MRR_copy_copy.jpg

http://cgi.ebay.co.uk/19-LXY-HAINE-ALLOY-WHEELS-VOLVO-XC70-235-35-19-TYRES_W0QQitemZ350164953361QQcmdZViewItemQQptZUK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET?hash=item350164953361&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

 

fant noen andre fete også, som lignet litt på superdtm, utenom at de var litt mer "flate" og de var mer gun metal i fargen, ganske fete på s/v90 960 typen, ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde de baki bilen.

Litt tryggere å bytte i åre ja. for hvis de står på bilen kan vel ikke tollen si noe. men da må du huske å kjøpe med dekk da.

 

Jepp, må vel også huske å kaste kvitteringa om d skal gjøres på denne måten.

 

Dabutcher: Takk, men blir jeg går for 19"R hjul.:)

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la han om i åre da, eller hadde han hjula baki bilen?

 

Kjøre på skrothjul innover da som en hiver igjen i åre, og kjører på nye hjul hjem..

 

henta et sett 17" super dtm for en venn av meg i åre ja,kom til tollen,ingen å se,kom nærmere,å der kommer det 2 med vest ut fra huset der ja :P

 

det første de sa,var at de skulle se baki, eskene å alt kasta vi før vi kom til grensa, når de så felga,å spurte hva vi betalte,sa vi 3000,å at de var pent brukt :lol:

men de brydde seg ikke stort om dem,de var mest opptatt av å sjekke hulerom å alt slikt i bilen for å se etter stoff å slikt..

 

tilslutt ga de seg, å begynte å snakke om volvo å slikt,allvår til volvosnakk på dem,kjørte tydeligvis volvo selv å :P

 

Men,er jo ikke bestandig samme folka som står der,så ikke sats på at det går bra...

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår