wngz300 Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av Coupe'n min, gamle bilder,gjort noen mod's,så nye bilder kommer etterhvert. nyere bilder kommer :) Siter - Astra coupe bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnorthoX Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Pent! Siter *1995 Omega Steinmetz kompressor *2001 Navara 35" Xtreme 2,5Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deeje Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 Nice! Flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Denne var lekker. Kom med fler bilder :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wngz300 Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 noen bilder av ny fronten : )) Siter - Astra coupe bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Ble stilig det der :) Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wngz300 Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Steinmetz speil og resten av rieger stylingen skal jeg bestille om ca 1mnd så slenger ut flere bilder når jeg har gjort noe nytt :) Siter - Astra coupe bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel4ever Skrevet April 1, 2009 Rapporter Share Skrevet April 1, 2009 er det rieger vingen? orginal rieger? syntes den såg så høy ut forhold til rieger sin.... flere bilder av den fra siden kansje? :) Siter http://www.bilforumet.no/astra/197361-astra-coupe-oppdatert.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg