Vegard666 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hehe, han som spør nå har jo brukt dette sians sommeren, som da er noen måneder :P om d hadde vært 2 uker gammelt ville d jo blitt litt anneledes, men da kan man jo å lure på hvorfor d blir solgt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Det er så enkelt som at du kan selge det nøyaktig til den prisen markedet byr. For den saks skyld kan du nærme deg til 90% av verdien og ned til 40% om ingen har intresse av å kjøpe brukt. Nå siden finanskrisen kom så har bruktmarkedet tatt seg kraftig opp. Ikke vær redd for å sette en realistisk pris samt henvisninger til "NY-pris" er gjerne god argument til din prissetting. Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 halveprisen om du er heldig! mange vil nok prute ned på det også! visse ting koster automatisk halvpris om du har tatt det ut av butikken! du kan kjøpe et sett med bremseskiver i dag for 4.000kr.. 1 dag på bane kan du få 200kr for dem;) slitasje er der! og derfor vil ikke folk betale mere Når det gjelder kabler er mye av det kast! for det passer nnødvendigvis ikke i en bi som er lenger enn i den der du har montert! ;) å si grunn kun komponentene.. og der er det kjapt halvpris Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Joda, skjønner poenget her. Så hvis jeg har fått bud på 15.000kr er det bare og selge altså? :D Grunnen til at jeg skal selge det er bare for at jeg vil prøve noe nytt. rett og slett. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg