Peltz Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Å hallo?? Sjekk ut de kembo hjula på den golfen.. Er det mulig da? Ser ut som en masse hjul med en bil på... http://www.in-tuning.de/galerie/neu0kt2003/Golf%20IV2/INE-150035.jpg http://www.in-tuning.de/galerie/neu0kt2003/Golf%20IV2/INE-150046.jpg Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Ser nesten ut som PS... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Ser helt ut som PS... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Nei, jeg trur de er satt på i PS.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 det der er heilt mulig... det så sånn ut når jeg monterte brock felgene min... men plass er noe man skaper:D har sikkert noen cm med spacere fremme eller så er det noen som har byttet felgene fremme med dem som skulle være bake... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by vr6R det der er heilt mulig... Du må jo ha sykt med dekkslitasje da. og kjøreegenskapene må jo være litt spesielle, i og med at bilen din går sidelengs. Ganske fancy. :rolleyes: Helt klart PS. Sjekk hjulvinkelen bak. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 kikket bare på hvor langt uten for frem hjulene bake var jeg.. dekk slitasje er noe som følger med når du legger bilen litt ned men det bør jo du vite det meste om lupoboy.. nice car by the way Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg