stefan1989 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 hei! jeg har en audi 80 91modell som radiatorvifta ikke går rundt på, varmen inni virker også bare av og til. først trodde jeg at bare kjølevannet var frøset siden jg bare har vanlig vann på, men nå har jg fått fylt på med frostveske å. og det hjalp ikke. noen som har forslag til hva det kan være? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hei! jeg har en audi 80 91modell som radiatorvifta ikke går rundt på, varmen inni virker også bare av og til. først trodde jeg at bare kjølevannet var frøset siden jg bare har vanlig vann på, men nå har jg fått fylt på med frostveske å. og det hjalp ikke. noen som har forslag til hva det kan være? på forhånd takk du kan ta av ledningen til temp føleren til vifta da vil den gå hele tiden ,bare så du er sikker på at den går.ellers burde du sjekke om varmeapparat registeret er tett,ta av slangene på torpedoveggen og spyl vann begge veier:rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
com gs Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo prøve og bytte termostat også,ser evnt. det på temperaturmåleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan1989 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 du kan ta av ledningen til temp føleren til vifta da vil den gå hele tiden ,bare så du er sikker på at den går.ellers burde du sjekke om varmeapparat registeret er tett,ta av slangene på torpedoveggen og spyl vann begge veier:rockets hvor ligger den ledningen? så jeg kan teste det! takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hvor ligger den ledningen? så jeg kan teste det! takk for svar:) vannslanger som går gjennom torpedoveggen. umulig å ta feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hvor ligger den ledningen? så jeg kan teste det! takk for svar:) på bendet ved termostaten på mine biler,er en enkel ledning:coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg