hpn909 Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Har akkurat kjøpt ny bil og denne fulgte med. Den skal ut, den passer ikke i bilen, men jeg må ha den der til jeg får tak i ny. Hvordan stiller jeg displayet slik at det viser informasjon og ingen bakgrunn konstant? Jeg får slått av all bakgrunn, men da forsvinner og infoen, om det så er radiokanal eller sang/artist. Jeg fatter ikke at et såpass velrenomert firma kan lage et slikt tivoli av en radio. mvh HPN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Du mener å slå av "skjermspareren"? Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Vet det går an å slå den av, husker ikke hvordan. Men se her: http://www.nodevice.com/user_manual/pioneer/car_audio/deh-p9800bt.html Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 1) Slå av bilstereoen og trykk på kildeknappen i et par sekunder. Skru den til REVERSE vises. Slå på eller av etter ønske. 2) Når enheten er slått av, trykkes det kort på knappen BAND, mens kontakten står på ACC eller ON. Dette avbryter eller aktiverer reversmodus. ... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard666 Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Det er noe som heter Reversmodus i instruksjonsboka, som du da skal skru av :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg