B.T.i Skrevet Juni 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 er det så enkelt å få skivebremser bak altså? frister litt skiver i forhold til tromler :P ser finere ut og funker bedre =) Er latterlig enkelt ja.. Du trenger spindel, bremseskjold, hjullager, festebrakett for caliper, caliper, bremseskive, tilsvarende håndbrekk vaier og bremseklosser. I tillegg må bremserørene/slangene tilpasses litt. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hei disse tingen som trengs for å bygge om går det ann å ta fra en vr6 å sette alt over eller er ikke det noe lurt?passer det?er det så enkelt å bare ta av å sitte på min golf 3 stv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Hei disse tingen som trengs for å bygge om går det ann å ta fra en vr6 å sette alt over eller er ikke det noe lurt?passer det?er det så enkelt å bare ta av å sitte på min golf 3 stv? Det enkleste og billigste er å skaffe seg en Vr6 delebil ja. Da er det i utgangspunktet bare å flytte over deler suksessivt.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 genialt da,takk for tipsene fra alle,jeg kommer tilbake når prosjektet starter,skal først ta bilen utvendig før motor bytte å sånt,men tror jeg har fått med mye info fra gjengen her inne,skal oppdatere med bilder når jeg er i gang,see ya all later Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 med tanke på bakbremsene så kan du bruke dem i fra en golf2 eller passat. da tenker eg på dere som vil få bort dem stygge tromlene å bruke 4*100 felger. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endrefager Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 å det får man godkjent?hva med fremme da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg