Gooner87 Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Pkt 1. Fyll ut skademelding med en gang. Pkt 2. Både Golf og Volvo har åpenbart ikke regnet med føret når de har ligget bak denne securitasdimlingen, og har kjørt uaktsomt. Jeg lukter skylddeling. Ikke at jeg har mye erfaring, men det virker logisk på meg. Pkt 3. Prøv å lure forsikringsselskapet ja.. de er noen fordømra smartinger de der skal jeg si deg. Ville tenkt meg om to eller tre ganger før jeg prøvde meg på slike hvite løgner i skademeldinga. Ok. Takk for svar. Har på ingen måte tenkt å lure forsikringselskapet. Skal skrive det slik jeg skrev det øverst, bare formulere oss mer riktig med tanke på skrivefeil, ordfeil, kommafeil osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Pkt 1. Fyll ut skademelding med en gang. Pkt 2. Både Golf og Volvo har åpenbart ikke regnet med føret når de har ligget bak denne securitasdimlingen, og har kjørt uaktsomt. Jeg lukter skylddeling. Ikke at jeg har mye erfaring, men det virker logisk på meg. Pkt 3. Prøv å lure forsikringsselskapet ja.. de er noen fordømra smartinger de der skal jeg si deg. Ville tenkt meg om to eller tre ganger før jeg prøvde meg på slike hvite løgner i skademeldinga. Enig i pkt 1, resten er svada. Før man skifter kjørefelt skal man forvisse seg om at det er klart. Så enkelt er det. Mao Volvoføreren som blir ansvarlig Og ingen snakker vel om å lure forsikringsselskapet. Så lenge man skriver hva som faktisk skjedde er jo denne saken grei. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Enig i pkt 1, resten er svada.Før man skifter kjørefelt skal man forvisse seg om at det er klart. Så enkelt er det. Mao Volvoføreren som blir ansvarlig Og ingen snakker vel om å lure forsikringsselskapet. Så lenge man skriver hva som faktisk skjedde er jo denne saken grei. Godt vi kan være enige om en ting ihvertfall :P Nei, men.. jeg ser poenget ditt. Men her er det snakk om nødmanøver, fordi man han holdt for liten avstand til bilen foran. Og det med å lure forsikringsselskapet var vel satt litt på spissen, men jeg forsto det sånn at noen her mente det var smart å kalle det ei forbikjøring og ikke en nødmanøver. Det er en vesentlig forskjell på de to tingene. Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Milla Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Samtidig så ville det jo aldri blitt noe krasj hvis han duden i volvoen så seg føre før han smelte rett utti ;) Siter Milla & "Mathias" `93 Ford Sierra sedan 2,0 dohc m. combat styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Samtidig så ville det jo aldri blitt noe krasj hvis han duden i volvoen så seg føre før han smelte rett utti ;) Alternativet hans hadde vel vært å smelle inn i securitasmannen? Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Alternativet hans hadde vel vært å smelle inn i securitasmannen? Ja, det hadde nok vært alternativet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Som det står tidligere her. Jeg ble påkjørt i siden da jeg tok en forbikjøring. Jeg fikk IKKE skylden da det ikke er ulovlig å kjøre forbi. Det er derimot ulovlig å legge seg ut uten å se om det er klart. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjas&mas Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Er jo forsåvidt enig i mye av det som er sagt over her, men må jo huske at dette ikke er en "vanlig forbikjøring". Ser for meg at forsikringsselskapet skjønner at føreren av Golfen ikke greide å stoppe og derfor måtte svinge unna.... men spennende å høre hvordan det går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Som det står tidligere her. Jeg ble påkjørt i siden da jeg tok en forbikjøring. Jeg fikk IKKE skylden da det ikke er ulovlig å kjøre forbi. Det er derimot ulovlig å legge seg ut uten å se om det er klart. Selvfølgelig. Man har vikeplikt ved filskifte. Men så var det vel ikke snakk om ei (vanlig) forbikjøring dette? Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Er jo forsåvidt enig i mye av det som er sagt over her, men må jo huske at dette ikke er en "vanlig forbikjøring". I følge trafikkreglene er dette en vanlig forbikjøring med vikeplikt ved feltskifte. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CivicLars Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Pkt 3. Prøv å lure forsikringsselskapet ja.. de er noen fordømra smartinger de der skal jeg si deg. Ville tenkt meg om to eller tre ganger før jeg prøvde meg på slike hvite løgner i skademeldinga. Røyket noe eller? Forsikringsselskapene er noen jævla svin som prøver å hustle deg. Far kjørte rett inn i siden på en stygg Golf for rundt 1 år siden, hvor hun i Golfen ikke overholdt vikeplikten (Min far klarte ikke stoppe pga. hun kjørte relativt fort ut), og forsikringsselskapet prøvde seg faktisk på delt skyld! Tok faen meg 4-5 mnd før Golf forsikringen forstod at de hadde dritet på seg. Og de prøvde seg på delt skyld FLERE ganger! Så de er ikke lure i det hele tatt, bare en gjeng med noen jævla unnasluntrere! Siter - Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Fikk brev av forsikringsselskapet idag. Det ble delskyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Og det er det vel ingen grunn til å godta Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Og det er det vel ingen grunn til å godta Enig. Men hva gjør vi nå? Forsikringsselskapet krever bevis fordi begge to har skrevet forskjellig i sin rapport. Det eneste vitnet er han som satt i C30'en og han tar selvfølgelig partiet til han som kjørte C30'en selv om han lyver. Han har ting på rullebladet og blir derfor ikke tatt som vitne på grunn av det heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 25, 2009 Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 Skylddeling uten tvil! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg