sven410 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 ville skrevet en anke til forsikringsselskapet jeg, hvor dere forteller at dere ikke godtar skylddelingen.... broren din har faktisk klart å gjøre en unnamanøver for så å bli påkjørt... Det står så langt jeg vet ingensted at du skal holde avstand slik at du kan stoppe om det skulle skje noe... Dere har vel ikke samme forsikringsselskap, da er de SVÆRT glade i skylddelinger, da slipper de noen som helst utbetalinger selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aasen90 Skrevet Mai 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2009 Jeg hadde en lignende sak med oslo sporveier for et par mnd tilbake i tid, og da la de all skylda på meg selv om de stakk av etter kræsjen (oslo sporveier har forsikring gjennom gjensidige, men har en egen sakbehandler), så da tok jeg like gjerne og ringte den saksbehandleren og spurte om jeg hadde skylda i om jeg kjørte opp på siden av henne og smalt min bil i fronten hennes. Da var henne ganske så klar på at det var min skyld, så sa jeg: hvis vi bytter ut meg med oslo sporveier og deg med meg, hvem har så skylda? Da ble det ennå litt mer stille også hørte jeg et sukk, før ho svarte: Da ville det nok vært vår skyld, også ble det gjort en etterforskning av han som kræsjet i meg. han nektet skyld, så jeg tok like gjerne og ringte til han og fortalte hvor det skjedde, at jeg tuten på han, blinket osv, men da jeg fikk en innrømmelse var fordi at jeg beskrev akkurat hvordan han kjørte og i hvilken rettning. Uansett, jeg vant, han tapte! (kræsjen var med servicebilen til oslo sporveiene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg