ReWrite Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Når jeg kjører så får jeg en dunkende lyd når jeg aksellererer og svinger .. i starten var det bare når jeg svingte til venstre, men det virker som om problemet har blitt større nå... Oppdagen først feilen for 2 dager siden.. Spekulerte først i om det var drivknuten(ene), men kom snart frem til at det må være drivakslingen, men siden jeg ikke har noen mulighet for og få sjekket dette, så tar jeg igjerne imot tips :D Han som eide bilen påstår også at det koster 12 000,- og få fikset dette, og siden jeg bare betalte 15 000,- for bilen i starten så er vel vitsen borte med og fikse det? Tar jeg forresten feil når jeg tror at Golf2 sitt understell og drivverk er identisk til Jetta 2 sitt? Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 12000,- for å bytte aksling? Da trur eg du skal gå til verkstedet sjøl og høre med dei.... Fra bakdørene og fram er alt likt på golf2 og jetta2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Det er nok drivknuten. Har sjøl fått bytta denne på Golf I på verksted for 2.000,- inkl moms. Hvis det utrolig nok er akslingen, henter du en slik på skroten for noen hundrelapper. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Når jeg hadde klunkelyd på golfen så var det drivknuten som var ødelagt, 2000 laken totalt på møller for å bytte denne :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg