Gå til innhold

Nissan 200SX S13 - Er dette overpriset?

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

Hadde en voldsom diskusjon med en kompis i kveld, om denne bilen er overpriset.

Jeg mener; Ja, denne er overpriset, selv om denne ser relativt strøken ut, og med lav km, er det fremdeles snakk om en 18 års gammel Nissan sportsbil, når en god del år nyere S14 ligger priset fra 10000,- og mer...

Han mener; Nei, ikke overpriset, siden denne ligger lavt i forhold til andre S13, i tillegg når denne er strøken,så er det kupp.

Siden jeg ikke kjenner til prisnivået på 200SX, men syns dette virket drøyt.

Hva mener dere?

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener også den står 20-30k over det den burde, greit nok at selger sier den er velholdt osv, men det er som Aivio sier, bestandig noe å prute på. Bilen er spesiell, greit nok, men mener dette er for dyrt, bilen er "bare" en 200sx...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke at den er velholdt, det er fortsatt en drittgammal bil. Man får oxo kjøpt en "velholdt" accent for 10k.....

Hadde heller gått for s14 når prisen er så høy..

ja da har du bomma med bare 60.000kr til da for å få en s14;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel slik med alle bilar, det er alltid eitkvart å prute på, men også er det vel også positive ting å nevne om bilen, som ikkje er nevnt? Og "alle" legg vel lista vel høgt, når dei skal selgje bilen sin? Alle er grådige, ynskjer mest mogleg for det dei skal selgje. Tykkjer prisen er eit kurant utgongspunkt for forhandlingar, eg. :)

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider