Marius Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by SeVen Mye er HK er det orginalt i en r34 GT-R V-spec ? 280hk i følge fabrikk.. i følge andre...les her http://www.gtr.co.uk/html/technical/r34.asp#Power Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Må vel ha ny kasse også da... Det er vel ikke bare en bugg og ei femtiøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast 4you Skrevet Mars 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2004 quicksilver: Jeg har en sånn motor. r33 rb25det! irg turbo skal jo bare klare 1 kg uten å ryke. Dessuten er det fuel cut++++ på den. Sendte deg en mail ang dyser,fuel rails, innsug,kjølere osv Hva skjer med det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 De fleste tunere anbefaler ikke å kjøre org. turbo i R33`ens RB25DET på noe høyere ladetrykk enn 0.8bar. Det er buyers guide på R33 GTS i nyeste Japanese Tuning :) Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast 4you Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Kjørte bare 0,7 bar med min orginale... Tenkte å kjøre 1,5 me turbonetic'en som jeg har satt på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 1,5? :D Hvilke andre mod's har du gjort da? Jeg må jo trimme min jeg også.. :) Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast 4you Skrevet Mars 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2004 Hm... Greddy IC,større pumpe,3¨ eksos,større turbo,progresiv bensin trykk reg,hks FCD som jeg selger nå. Bestiller masse deler til den om 2 uker,greddy innsug (liker ikke det som går over motoren) fuel rails,720cc dyser,alu radiator,gjennomsiktig cam gear cover(vil ikke kjøre uten!!!),og en oljekjøler... Neste bestilling kommer tomei kammer,komei kam drev,og en tomei pakning som senker kompen fra 9,1-1 til 8,1-1 Send meg en mail om jeg skal ta noe med til deg i bestillingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Mars 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Har du ikke fått PMen min? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.