Gå til innhold

fjernstyrt sentrallås audi a4 b5!

Ranger emnet


crezit

Anbefalte innlegg

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VAG-COM Version: Release 409.1-S

 

 

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8D0 907 558 A

Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8D0 919 034 B

Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10

Coding: 00142

Shop #: WSC 00150

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer

Controller: 4A0 953 234 F

Component: IMMO AUZ9Z0V5221729 D77

Coding: 00000

Shop #: WSC 00012

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks

Controller: 8LO 862 257 E

Component: ZV-Pumpe D03

Coding: 00000

Shop #: WSC 65535

2 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01389 - Tailgate Open Switch (F124)

29-00 - Short to Ground

 

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar Møller seg av Defa alarmer der oppe altså?

 

Jeg må til et verksted som driver med Defa for å fikse problemene jeg har med min.

 

 

Jeg har defa alarmen min på nøkkelen min:)

Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html

Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men men.. alt er jo riktig bak med pumpen. Har jeg slitt gjennom en ledning et sted da.. De ser jo totalt jalla ut, de ledningene.. Skal vel ikke mye til.

Den der lekkasjegreien viser den ofte etter jeg har drevet å kjørt pumpen mye når jeg tester, men pleier ikke vise den ellers.

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

da har jeg også fått meg et slikt fjerstyrings-kit. har koblet etter denne metoden Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - fjernstyrt sentrallås audi a4 b5! på pumpa her jeg bare to "kontakter" en med +12V og jord og en med passe mange tynne ledninger. det fungerer helt fint å låse bilen med fjernkontrollen, men når jeg skal låse opp blir bilen låst opp, men den låser deg igjen med en gang:S noen som kan hjelpe meg her?

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes merkelig ut :wonder: har du satt den til å sende signal i 3,5 sec?

 

det var det da...var det du eller noen andre her som snakket om at man måtte lege en jumper eller noe evt kutte en ledning? Men man kan kanskje bare stille inn fjerstyringsmotakeren til å gi signal i 3,5sec? bruksanvisningen var ikke den mest utfylende kan man si. har kjøpt dette kitet http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=371

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det da...var det du eller noen andre her som snakket om at man måtte lege en jumper eller noe evt kutte en ledning? Men man kan kanskje bare stille inn fjerstyringsmotakeren til å gi signal i 3,5sec? bruksanvisningen var ikke den mest utfylende kan man si. har kjøpt dette kitet http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=50&products_id=371

 

 

ved nærmere titt fulgte det med en lapp med en nettside med utfyldende brksanvisning, type den jeg linket til i første innlegg her. og her står det selvfølgelig at jeg må stille den inn til å gi puls i 3.5sec. men det står for f*** ikke hvordan jeg skal gjøre dette:S noen som vet?

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ser ut som det er jumpere på selve boksen(ved siden av der du putter inn den breikjefta koblingen ;))

 

på siden a den breikjefta koblingen som du kaller den er det en liten en til en lape og ved siden av der igjen er det en knapp...kan det være så lett som bare å trykke på denne da?:S får prøve på det i morgen, eller kanskje etterpå:P

 

nei nå snakker jeg uten å huske skikkelig...var ute å så på den nå og der satt det noen sorte greier på noen pinner, står forøvrig om disse i manualen merket med 0.5sec og 3.5sec, men der står det truk release da...får prøve å flytte litt på disse i morgen var litt mørkt nå så satser jeg på at den da kommer opp og går som den skal og stoor takk til deg pett3r for hjelpen:D

Endret av - Pal -

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår