Gå til innhold

fjernstyrt sentrallås audi a4 b5!

Ranger emnet

crezit

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
Har vært ute i bilen og sjekket, har desverre annerledes kontakter enn deg:/ har to kontakter, men den ene er kun for strøm/jording til pumpemotoren:/ Målte over i dag og, finner kun forandring i strømmen på en ledning, den blå/gule. Her går det 12 V når dørene er åpne men ingen strøm når de er låst. Har tatt noen bilder, men har aldri lastet opp bilder her på forumet enda:s Håper på noen tips på hva jeg kan gjøre:p

iPhone_016.jpg

Her er bilde av pumpa og kontakten. Som du ser har jeg bare en kontakt med "småledninger".

iPhone_023.jpg

Det er den blå/gule ledningen nummer 2 fra venstre som jeg har funnet forskjell i strømmen på. Beklager dårlig fokus, mobilen ville ikke fokusere på kontakten 8-)

Noen som fant ut hvordan denne pumpen her skulle kobles ? :)

Audi A4 Avant 1.9 Tdi - 96'

Volkswagen Passat 35i 1.9 tdi - 96'

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fulgte vel med en bruksanvisning. men jeg hadde i hvert fall to ledninger på fjærnstyringsenheten som skulle kobles i tillegg til +12v og jord. det jeg gjorde var å klipp den ledningen med forandring (blå/gul) hos deg tror den var det hos meg også. så koblet jeg den ene ledningen på fjærstyringen til den stompen som går inn til pumpen og den andre til den som "forvinner avgårde"

Så skjønte jeg ingenting, fordi det ikke fungerte 100% men så var det bare å flytte på noen jumpere ogs å fungerte det helt perfekt og det gjør det enda:D

håper det var til hjelp og at du skjønte hva jeg mente;)

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg ikke har mulighet for å finne ut hvilke ledninger som er til hva da dørlåsene ikke funker opp til sentrallåsen min, bryteren eller noe som er gåen.

Og jeg vet pumpa virker da jeg har hatt alarm i bilen (som seffølgelig klikka) å da jeg plugga i denne låste dørene seg å alarmen gikk.

Men da altså blå/gul ledning som skal klippes og koble hver ende til hver sin ledning på fjernstyrings boksen ? om jeg forstår rett :)

Så jeg tenkte å bare koble til en fjernstyrt boks fra hpstuff..

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke med meg at bildene ikke var dine første gang jeg leste:S

men uansett har samme opplegge og jeg koblet etter denne: Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - fjernstyrt sentrallås audi a4 b5!og da var nok den ledningen jeg klipte grønn/blå som på skjema her, men jeg hadde ingen blå/gul så da blir det enten grønn/blå eller blå/gul som skal klippes alt etter hva du har;)

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette brukbart? Styreboks til sentrallås

På min bil er sentrallåsen ødelagt, så jeg så før meg at jeg koblet bort den orginale (men beholder selve trykk og vakum pumpa), og bare bruker den fjernstyrte som jeg kobler på pumpa med et forsinket relè.

Endret av alarm92

SELGES: Alt av A4 B5 deler

-Audi A4 Avant 1.8tqs 98"

-Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

Nå har jeg kødda med dette dritet litt.. Sentrallåsen min har ikke funka på med nøkkelen i dørlåsen pga bryterene i låsen er kuka så jeg kjøpte meg en sånn fjernstyringsboks på hpstuff, en HT-188F. Kobla den opp etter denne måten Bilforumet - Vis ett enkelt innlegg - fjernstyrt sentrallås audi a4 b5! , Red/Brown ledning er Lock hos meg, Gray/White er unlock ifølge https://www.directwholesale.net/diagrams/diagrams.asp?link=DW.. Problemet er at jeg kun får låst bilen, og ikke låse opp igjen.. Og jeg har satt jumperen på 3.5 sec .. Hva er galt ??

Min er en 96 mod. Med 2 kontakter på pumpa og en vacumslange, en svart kontakt for 12v og jord, og en brun kontakt med di andre ledningene på!

Endret av PetterS

Get low - No matter how

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men om du har den pumpa som du viste litt lengre opp på denne siden for noen mnd siden nå så er det samme pumpe/ledningsnett som meg og da skal det holde å koble seg inn på en kabel på vakumpumpa, mens du selvfølgelig må bruke to på fjerstyringsenheten din. Er i hveertfall det jeg har gjort, og min fungerer utmerket enda:D

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider