Gå til innhold

Sette dekkene omvendt ?

Ranger emnet

Staxxor

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har hørt eller veit om det er lovlig å sette dekk/felg omvendt'?

Så på london shop chop garage i dag å da mekka de en liten bil, for å få bedre bredde så satt bernie hjulene ut/inn.

Vært kult å testa men har ikke peil om man får festa hjulene like godt?

Finner heller ikke noe stoff om det på google så jeg like godt spør her om noen har vært borti det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er overhodet ikke lov noe sted.. og i grunn umulig å få til på visse felger!

KAN gjøres med gamle stålfelger men de løsner! en alu felg kan du umulig å til.. hvorfor?!... Hvordan tror du arb. flata som skal mot bremseskive di ser ut, er den flat?.. nei! har du konus i bolt hulla bakfra?.. nei?..

Ikke grunn er jeg både overrasket og sjokkert over at noen faktisk stillte et SÅ dumt spm!

dette må være årets for min del

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet faktisk om en kar (langt opp i årene) som skulle skifte dekk på bilen til sin datter, men til stor overaskelse hadde han klart å montere felgene feil vei! hohoho:D:D

Som sagt. stålfelger KAN det gå an på (visse typer) fordi de ikke er så dype som alu felg er... de vil da bygge betydelig mye mere utover. og jaggu ser det faen ikke ut heller

men alu felg er det bare å glemme med, fordi framkanten av felgen overhodet ikke er flat nok til å ta onkli tak på skiva, samt at du da trenger mest sannsynlig 10-15cm lange bolter for å klare å skru til... atpåtil vil felgen stå skeivt... riste laus.. falle av. og du dauer... og en råner mindre på norske veier

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett en Audi A6 med stålfelger insideout!!

ser helt på tryne ut

hva faen som feiler deg! hvis du vil ha kantfelger så skaff deg noe ordentlig kantfelger eller få deg bredda stålfelg! :)

ikke lek jallautleunding når du bor i denne land av Norge

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med vrengte felger og radial dekk ligger'n på veggen som en hesteklegg HE HE HE Super SS rally GT Fastback Hadtop Sprint. Gammel Ø Sunde låt. NEIIIIII Ikke vreng felgene. Rett og slett farlig... !!!!!!!! Kjøp deg bredere felger !!!!

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er overhodet ikke lov noe sted.. og i grunn umulig å få til på visse felger!

KAN gjøres med gamle stålfelger men de løsner! en alu felg kan du umulig å til.. hvorfor?!... Hvordan tror du arb. flata som skal mot bremseskive di ser ut, er den flat?.. nei! har du konus i bolt hulla bakfra?.. nei?..

Ikke grunn er jeg både overrasket og sjokkert over at noen faktisk stillte et SÅ dumt spm!

dette må være årets for min del

Årets dummeste spm med årets mest seriøse svar, nice.

Hvorfor gidder du a? seriøst

Lenke til kommentar
Del på andre sider