Gå til innhold

Sette dekkene omvendt ?

Ranger emnet

Staxxor

Anbefalte innlegg

hvorfor jeg gidder? aner ikke om du ER dum, eller om du latr som! du stilte et ufattelig tilbakestående spm.! jeg svarte tilbake på det!

og enda får jeg kjeft for det!?

burde egentlig anbefalt deg å hive på de hjula så du kjører deg ihjel i stedet!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ghost... vil de slikke på min mor-pinne?

enig med deg ;)

er en grunn for at hjula kommer med den "breie" siden inn.

Men for all del sett det på ;)men hold deg unna andre,så du ikek skader fler enn deg selv.

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ja ja ......... Ser man kjefter og smeller her men noen må vel gjøre det og. Uansett er det vel greit å gi beskjed om noen er så gale at de tenker på å vrenge felgene. I min grønne ungdom så jeg på nabo'n som skar til noen lekter (TREVERK) for å lage seg spacere. Han kom ikke så langt at hjula datt av heldigvis. Folk finner nå på de utroligste ting og det er en del som lager tullespørsmål. For all del. Det er lov å ha det morro !!!!!!! Bedre å fraråde en gang for mye. La oss bygge biler, sveise og ha det morro....Men gjør det skikkelig !!!! Please !!!!!

Ford F250. Ford F150. Voyager3,3b . Kadett B. Kadett D. Rekord B. 2 dørs Jetta 2. Pug 406 Tdi. Kadett B stasjonsvogn og en haug med anna ræl + Lakkboks :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider