bmwtrond Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 Nå får jeg håpe dere er fornøyd med bilde kvaliteten :) denne ganga er de ikke tatt med iphone:P men med skikkelig kamera :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mofa$a Skrevet Juli 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 Fine bilder. Men hengerfestet "Gotta go!" :D både jeg og bilen min følte seg 20 kg lettere med en gang det var fjernet:) Fremdeles 35mm senk du har? Begynner å se ut som om du får fyllt hjulbuene sikkelig. Siter - Golf GTI 2001 http://www.bilforumet.no/golf-iv/224931-4er-gti-fast-silver.html - Golf cab 1987 CLi 1,8 (x)Golf II 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2009 hengerfeste skal av, men må jo få tak i en orginal fangerbjelke bak da? mitt er avtagbart, men har ingen nøkkel :S det letteste er kansje bare å bytte bjelken ? :) hjulbuene er fylt skikkelig opp med 235/35-19 nå, og ja er 35mm senk :) i mitt nabolag kan jeg ikke ha mer enn det :S Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 tilhengerfeste er av folkens :D slo det bare te helvette av :P fant ei stor slegge på jobb også var det plutselig av :P Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kyy000 Skrevet August 12, 2009 Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Var det noe problem å godkjenne de felgene dine? Om du i det hele har fått dem godkjent, hehe. Hva er dimm på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 Var det noe problem å godkjenne de felgene dine? Om du i det hele har fått dem godkjent, hehe. Hva er dimm på de? De er nok ikke godkjent i vognkortet, men det skal ikke være noe problem mente de på biltilsynet :) måtte bare bestille time først :P det er 235/35-19 :) passer perfekt inni hjulbuene :D Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 skjedd lite her i det siste.. men nå er det jo vinter å da står bilen stille alikavell :) men har noen planer for vinteren med bilen som jeg håper dere liker :) - skifte clutch (utlitt) - lettere svinghjul - Bi-Xenon - Grøfte lys m Xenon - Crome speil deksler - Sote ruter - Godkjenne senk og felger Når det dog gjelder frontleppe til 4 motion? Er det struktur i plasten på den, eller er den blank og MÅ lakkes? Kommer noen flere bilder når jeg kommer litt i gang med prosjektet :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ejhoi Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Når det gjelder dekkdimensjon, så må de ikke være mer enn 5% avvik på rulleomkrets enn original. På din er det ca 2 % avvik, mener at det trenger ikke godkjenning. Hvis over 5% må det søkes om godkjenning. For beregning av avvik, se http://www.dekkalkulator.com/jk/dekk.php, der kan dere beregne avviket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handberg Skrevet November 30, 2009 Rapporter Share Skrevet November 30, 2009 Disse lyktene tror jeg hadde passet bra på bil bil : ) http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06371&ASP=6598482&Type=VW&Model=Golf&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6598482[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0223 Eller om du vil ha mørke, Disse: http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=06366&ASP=6598482&Type=VW&Model=Golf&Year=1999&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=6598482[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1999[O]amp;Varegruppe=0223 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg