JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nå i April blir det en Charger/Mustang hos Dollar til prisen av en liten bil hos Hertz/Avis.Thrifty / Dollar, leste fort igjennom betingelsene og de virker helt greie. Har ikke prøvd dem enda, men får se nå i April. Jeg har pleid å bruke Avis siden de har vært billigst, men nå har de vist satt opp prisen s åjeg tittet rundt. Kommer nok også på hvor du skal så sjekk med flere. Er mange forskjellige der borte, så lista kan bli veldig lang. Skal sjekkes ut, takk for tips :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal sjekkes ut, takk for tips :) Hvor har du tenkt deg? Der jeg skal er ihvertfall Continental Airline billigst, selv om de styrta nå nylig. Samler poeng/miles med dem så er de jeg bruker når jeg skal over :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 vurderer å dra til tyskland å kjøre lambo :D Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonleo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) Drar til syden*! *Alt sør for Hammerfest regnes som syden her. :D Med andre ord skal jeg også til syden, selv om jeg nok reiser nordover ;) Ligger an til noe i retning av en slags roadtrip med Fruen. Kanskje litt Lofoten. Forøvrig vil jeg anbefale nordmøre og atlanterhavsvegen, for de som liker sånt. Endret Februar 15, 2009 av jonleo Siter Pass deg! Jeg er en hjernevasket, kunnskapsløs og indoktrinert hasjrøykende miljøhippie med militantsosialistiske tendenser og stor tiltro til fascisme og totalitære styresmakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Litauen.. var der i fjor også :) flyr dit, men leier bil der :) Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 2 uker i egypt med dama, samt 2 venninner på slep:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Hvor har du tenkt deg?Der jeg skal er ihvertfall Continental Airline billigst, selv om de styrta nå nylig. Samler poeng/miles med dem så er de jeg bruker når jeg skal over Siterer meg selv her: Skal skrape sammen penger, så tar jeg og dama 2-3 uker i Usa for å gifte oss i Las Vegas. Blir vel vegas først, så leie en bil og kjøre rundt litt. Prøver å få sett new york og, det hadde vært gøy Vet ikke helt hvor vi skal fly til enda, eller når det blir, eneste vi vet er at det iallefall blir vegas først :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoot Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal ta min årlige tur til St. Petersburg, Russland i 2 måneder (Sommerferien) slik som jeg har gjort hver sommer de siste 12 årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Skal ta min årlige tur til St. Petersburg, Russland i 2 måneder (Sommerferien) slik som jeg har gjort hver sommer de siste 12 årene. er du fra russland? aldri vært der før, men sett mye interessant på div reisekanaler:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoot Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 er du fra russland? aldri vært der før, men sett mye interessant på div reisekanaler:) Er født i Russland men har bodd nesten hele mitt liv i Norge. Snakker flytende det og det språket og har 2 statsborgerskap. Kunne tenkt meg å flytte til Russland etter å ha fullført utdannelsen min :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Skal først to uker til Sharm El-Sheik (eller hvordan det nå skrives) og ta dykkelappen, så tilbringe resten av tiden der under vannet. Så skal jeg på en ukestur til Danmark med noen kompiser, en aldri så liten roadtrip :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Blir roadtrip i van til Sweden Rock tidlig i juni, og tar en liten omvei til Bergen for å se Mötley Crüe på vei hjem. Så blir det MC-tur til Norway Rock i midten av juli, og sikkert noen helgeturer og MC-treff utenom. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 For min del tror jeg det blir SEMA-tur, og litt sightseeing rundtomkring i statene. Om ikke det går i boks blir det vel dragrace i Piteå igjen. Og til dere som vurderer Roskilde-tur; do it! Jeg har vært der noen ganger og det er absolutt en opplevelse for livet! Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Tre uker i Huston Texas og to uker i maldivne :D Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Svinesund. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg