Sandmo Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Arrangere Bilforumets ronkering 2009:) Noen som joiner? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Kreta-Platanias på meg:) Og hjem til trønder-røttene en tur:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Jada, jeg fikk med meg ryktene om Suburban og campingvogn, men jeg SKAL få med meg div happenings på Våler og Rudskogen, kjøre jæææææææææævla mye bil (fy faen som jeg gleder meg til sommer'n:D) også blir det nok en og annen hyttetur..:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Långflon.. :D Ellers blir det vel mest mulig bil tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Blir nok Danmarksferie iår..leie hus der nede par ukers tid eller.no Så satser jeg på USA-tur igjen i 2010 ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 blir tjømetur i 4 uker, og forhåpentligvis las vegas i august:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Blir vel roadtrip med en ødelagt volvo 140 i år også.. mer skruing enn kjøring. kan bli litt slitsomt, men man setter så veldig mye mer pris på å komme fram til målet da:D Må vel innom gatebiltreffet å feste litt også ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg