Gå til innhold

FrankdenStore sin Civic

corolla87

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder å se hva dere syntes. Den er ikke noe rein pluss at den har vinterfelger på,men kjedet meg litt så ble dette tidsfordrivet:)Noen tips til hva som kan gjøre den finere utseendemessig?

Det som er gjort med den til nå er:

K-sport coilovers. Justerbark ihøyde og hardhet.

Angeleyes

Nye baklykter

Type-R frontlippe

Diverse stereoanlegg

Grøftelys

Hvite blink

S5002956.jpg

S5002937.jpg

S5002940.jpg

S5002949.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Først og fremst kan du jo ta av de emblemene bak på bilen (Med unntak av Honda logoen og eventuelt Civic)

- Lakkere listene.

- Lakkere speilhus.

- Få deg orginale tåkelys.

Ellers var det en smooth bil, men var ikke heeelt glad i skiltideén din foran. JEG syns i allefall det ser bedre ut om skiltet er litt over luftinntaket...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på min i allefall. Har en 97' hatchback (Også grønn =P )

De er bare festet med lim. Men nå har jeg bare tatt bort 1.4 IS da, ikke "Civic", "Honda" eller "H"-emblemet.

Men bilen din ser veldig ut som "min i fremtiden" =P Har selv lyst på Mugen frontleppe (Ikke Type-R, som du har), hvite og røde baklykter (1999-2000 look), bedre hovedlykter og hvite blinkers =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv store problemer med å finne meg en fin bakleppe, så sorry.

Og jeg har allerede kjøpt hovedlykter.

men 17" felger? Tja... Kan hende at det blir litt rart da. For stort?! =S

Jeg håper forresten ikke du misforstod meg. Den frontleppen du har er übersmooth den, har selv sett på den, men jeg vil ha noe som er enda mer diskret, og da blir det Mugen leppen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen H&R coilovers fra Streetdesign.no Og det tok nesten 3 måneder før jeg fikk de. Og når jeg først hadde de i hendene gleder jeg med som en unge til å montere de på. De passet framme,men ikke bak. Ble litt skuffet,men tenkte at det er jo menneskelig å gjøre feil. Så jeg sendte de i retur og skulle få nye. Etter myyye mas for å få tilbake noen som passet så fikk jeg de endelig. Men tok ca 2-3 måneder det og.

Så skulle jeg montere de og då så jeg at jeg hadde fått de samme i retur. Så då ble jeg så irritert at jeg hevet kjøpet.

Men kjøpte meg noen K-sport coilovers av en inne på forumet, så då ble det bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider