azn85 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Jeg vurderer å sette på 25mm senkefjærer på min A3 Sportback. Problemet er at jeg ikke har peiling på hvordan man gjør dette. Derfor lurte jeg på om noen av dere kjenner til verksteder eller andre forhandlere (ikke møller = dyrt) som kan gjøre dette, helst i oslo/Akershus. Skal kjøpe 19" felger til våren...synes at bilen ser ut som en suv med 19" uten senk :) Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Sjekk med Mekonomen, dom får det sikkert til. Husk at du må få gjort en fyrhjulinstilling etter senk! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Sjekk med Mekonomen, dom får det sikkert til.Husk at du må få gjort en fyrhjulinstilling etter senk! /M oki..skal høre med dem ...håper det ikke blir så dyrt. 4hjulskontroll må jeg nok ta ja...er det store forskjell etter at man har senket 25mm tro? Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Tjah.. det blir alltid mere enn 25mm uansett! og det er nok til at spissinga på framhjula blir feil! Du må ha 4hjulskontroll uansett , og det er kjapt en pris av 700-1400kr varierende av verksted.. å sette på senkesett er ikkno annerledes enn å bytte hvilken som helst originale fjærer. Og ettersom dette er audi, super idiotisk og kronglete dritt opplegg av understell, så tar dette tid,.. og verkstedene har times betalt;) Du må nok i enden betale noen kroner til slutt! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Bare en teori, men tror den vil se ut som den står på stylter etter senking også. 25mm er ikke mye... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hvis jeg skulle senket bilen så hadde jeg gått for 50mm, da kan det ikke bli feil :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 50mm er plutselig mye penere ja.. spm, nå er jo hva han får tak i av godkjennigspapirer om han skal ha dett ei vognkortet Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 takk for alle svarene folkens.. Har nå ringt rundt og sjekket nå...car care center i moss var nok billigst når det gjelder montering av fjærene..de kunne tilby gjøre jobben for 1500kr. senkefjærene de hadde er av merke cobra. Noen av dere som har erfaring eller kjenner til car care center som forhandler og cobra som senkefjærer? Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 1500kr hørtes billig ut.. tviler på at du finner no billigere væffal cobra er bra Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 siden du senker bilen så mye ville jeg hvertfall tatt spissing test, koster 1000 sirka, avhengig av verskted, der sjekker de om "CAMBER" er riktig. camber = hjulets helling innover og utover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 hehe,.. er nok ikke camberen som er problemet ved senking,... spesielt ikke på de her bila, men spissinga:) og den må han garrantert justere Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 hehe,.. er nok ikke camberen som er problemet ved senking,... spesielt ikke på de her bila, men spissinga:) og den må han garrantert justere Car Care Center kunne oxo tilby 4hjulkontroll for 1000kr. trur jeg kommer til å gjøre alt hos dem til våren. så da blir det senk, 4hjulskontroll og 19" felger hos Car Care Center :) Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Car Care Center kunne oxo tilby 4hjulkontroll for 1000kr. trur jeg kommer til å gjøre alt hos dem til våren.så da blir det senk, 4hjulskontroll og 19" felger hos Car Care Center :) hvorfor moss når du bor på rasta? har du sjekket rundt om på lørenskog da? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 hvorfor moss når du bor på rasta? har du sjekket rundt om på lørenskog da? angående senking så har jeg ikke sjekket på lørenskog. men kjenner du til noen?? Felger så er det faktisk CCC i moss som var billigst på 19" RS6 II felger. De kunne oxo senke bilen min for ca 1500kr (trur den prisen der er ikke lett å slå) :) Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottoracing Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 hehe,.. er nok ikke camberen som er problemet ved senking,... spesielt ikke på de her bila, men spissinga:) og den må han garrantert justere Der tar du nok feil. Er nettopp camberen som må justeres på disse bilene. Har senka min ca. 65 mm og spissinga var helt fin etterpå mens camberen måtte justeres endel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg