Gå til innhold

noen som har monter slik stag foran før?

Ranger emnet

ats22

Anbefalte innlegg

Noen som har montert slik stag oppe før? Evtuelt andre kjøleveske beholder jeg kan bruke?? Jeg må borre hul til å feste staget, men er litt usikker på kjøleveske beholderen som er litt for høy. vet ikke helt hvor jeg kunne plassert beolder andre steder.

17072008318.jpg

har et slik stag fra maxumim tuning i alumnium.

CIMG3051.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er klar over at du mister masse effekt ved å ha filteret plassert på den måten.

Og det staget, passer det ikke i det hele tatt eller? Syns det ser ut som det går klar av ekspansjonstanken jeg da men...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er klar over at du mister masse effekt ved å ha filteret plassert på den måten.

Og det staget, passer det ikke i det hele tatt eller? Syns det ser ut som det går klar av ekspansjonstanken jeg da men...

er ikke monter slik som vist på bilde, men slik

CIMG3038.jpg

det passer ikke over tanken, tanken er 5 cm for høy. ikke nok ånsenke den ned heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister effekt? Hvorfor?

Og angående tanken så har jeg sett andre som bare flyttet den litt fremover. Du må nok lage en ny brakett, men det skal jo ikke være store arbeidet å få til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister effekt? Hvorfor?

Og angående tanken så har jeg sett andre som bare flyttet den litt fremover. Du må nok lage en ny brakett, men det skal jo ikke være store arbeidet å få til. :)

Jeg siktet til slik det var plassert på første bilde, da var det en ugunstig plassering. Men det står jo ikke montert slik lenger, så da er det ikke noe problem med varmluft lenger :crazysant:

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg siktet til slik det var plassert på første bilde, da var det en ugunstig plassering. Men det står jo ikke montert slik lenger, så da er det ikke noe problem med varmluft lenger :crazysant:

Selv hadde jeg planer om å plassere det der, og ha ett rør opp slik at den får nok kaldluft (på samme måte som det er orginalt).

Da skal det vell ikke være noe problem? Får jo luft fra samme sted orginalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister effekt? Hvorfor?

Får se litt mere nøye på det til helgen, bruker ikke bilen så veldig mye for tiden. Skal nok få det til.

:diespam:

Lenke til kommentar
Del på andre sider