Gå til innhold

Sotefilm til lyktene

Ranger emnet

Islanwind

Anbefalte innlegg

en kompis av meg hadde dette på baklyktene sine og de blir så matte å jævlig stygge og så størkner den "Lakken" så ille at den får sprekker i det man kjører + at det ikke er pent!

Kjøp heller litt klarlakk og bland i litt ønsket mengde sortlakk!

Dette blir bra gjorde det på mopeden min og baklyset så ut som det var dyppet i vann og glinset hele tiden mens samtidig det var mørkere! mye mer profft etter min mening men er sikkert mange andre måter å gjøre det på

Endret av RobinDrift

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en sak, noen som har noen formening om hva som gir best resultat på baklykter med tanke på å beholde lysets farge, og styrke?

Hadde rødsota, men måtte gnu vekk for PKK, å nå er jeg usikker på hva jeg vil ha, er så ugreit når folk faen ikke ser at jeg setter bilen i reversj når jeg står fast på vintern=P

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikkje mulig og bruke vanlig sotfilm då? Samme som til ruter?

Legger du mørk film(til å sote ruter med) utenpå lykta kommer den til å bli stygg med en gang. Legger du det innvendig i lykta så blir det vel alt for varmt vil jeg tro, slik at den smelter(mulig det blir for varmt når den ligger utenpå også).

Uansett, kjøp film som faktisk er beregna for lykter.

Hvis du ser på E30'n i signaturen min så har den mørk lyktefilm. Monterte- og kjørte med dette en halv sommer. Like fine fortsatt :)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider