Snurre Sprett Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Blir så gal når folk sniker til seg parkeringsplass, og attpåtill når det er en stappfull p-plass.. Kjører rolig rundt på p-plassen og leter etter en ledig plass, eller en ledig plass.. (noe det ikke er) Ser så en som lesser varer inn i bilen, og bestemmer meg for å vente å se om han skal ut.. Setter på bliklys for å vise at eg har tenkt meg inn dit, når han har rygget ut og eg er i ferd med å rygge inn kommer det ei kjærring og presser seg inn.. Blir så forbanna, slenger opp døren og makker etter noe snø for å lage en klump å kyle i vei.. Men det var for lite snø, så eg spenner av meg belte og går bort å river opp døra på passasjersida og sier; "Du er faen ikkje lite frekk heller da".. Hvorpå hun sier noe som " ka for noke, ka no" eller noke sånt.. Seier at ho tok plassen min og at eg hadde stått der og ventet en god stund på at den andre skulle kjøre ut.. " Å beklager" "d var virklig ikke meininga, eg såg ikke deg",.. Bare ser dumt på ho eg.. Så spør ho om ho skal flytte seg, da sier eg at det synst eg ho bør gjer.. Ho klarer å knekke ut av seg et "beklager" til i det eg smeller igjen døra og setter meg bort i bilen igjen der kompisen min sitter å ler.. :) Men ho flytta no bilen.. turde vel ikke noe annet :D Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 right on! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Håhå At du tørr... Finnes mangen mennesker som er av typen ustabile... Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 er som regel ganske grei og snill å ha med å gjere, men det er måte på hva en kan tolerere.. :) vil ikke karakterisere meg som ustabil, men eg er en smule gal ja :D Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Trenger da ikke være gal for å si ifra om noe slikt .. Har aldri opplevd at noen har tatt plassen min slik selv, men dersom det skulle ha skjedd så regner jeg med at jeg ville ha sagt i fra! -Som du sier .. Må være måte på .. hehe .. hadde vært litt kjipt om hu hadde nektet å flytte seg da ;) Kan ikke gjøre så veeldig mye uten at det blir for dumt .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snurre Sprett Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Nei, trenger ikke å vær gal.. Men det er fort gjort å få et stempel på seg, (herregud for en drittsekk)(mongo)(han kan ikke vær helt go) osv.. Om hu ikke hadde flyttet seg hadde eg nok bare kjørt, eg hadde sagt mitt i det eg latet igjen døren og gjikk.. Siter -91 Bmw e36 325i Sedan -86 Bmw e30 316 1.8l motorhavari, selgest X golf2 gti 8v, bmw 528 e28, golf2 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Snurre Sprett Nei, trenger ikke å vær gal.. Men det er fort gjort å få et stempel på seg, (herregud for en drittsekk)(mongo)(han kan ikke vær helt go) osv.. Om hu ikke hadde flyttet seg hadde eg nok bare kjørt, eg hadde sagt mitt i det eg latet igjen døren og gjikk.. Hva med å parkere hu inne? Det gjorde jeg mye før når jeg kjørte bil med reservert parkering .... :D :D :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Hadde du møtt på den riktige (eller kanskje feil) typen, så hadde du ikke sitti å skrivd det her nå... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Det er faen meg riktig gjort. Tror ikke hun stjeler en parkeringsplass mer. Følger litt mer med gjør hun nok også. En dame hadde jeg nok kanskje turt å si ifra til jeg også, men en mann (som var større enn meg) hadde jeg nok vært litt mer forsiktig med. Kunne jo f.eks fort dratt ut et balltre fra baksetet :s Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Laaars Hadde du møtt på den riktige (eller kanskje feil) typen, så hadde du ikke sitti å skrivd det her nå... :) Var det jeg mente .. :rolleyes: Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 stakkars dama gråter seg vel i søvn i natt - hun gjorde det sikkert ikke med vilje , var bare idiot bak rattet :D Mange damer som ikke ser mer enn det de absolutt må se. Kanskje litt mindre også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 lol lol lol lol Fint at du sa bra trur ikke hu kjerringa stjæler plasser mer nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Havna bak ei så prøvde samme stuntet her om dagen.. Bare det at hu parkerte ca 80m vekk midt i veien(!). Når eg hadde venta ca 5 min og det va rundt 1km kø, så begynnte eg å kjøre forbi.. Når eg kom opp på siden av hu så ga hu flatt jern i den stakkars lille hyndai` en sin. Va så vidt eg klarte å stoppe før hu pressa meg inn i 2 parkerte biler.. Tror aldri eg har hylt å skreket så mye på en annen bilist før.. Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Du gjorde helt rett i å si ifra, men kunne kanskje valgt en annen måte å si det på:D Folk (de fleste) reagerer bedre når man holder en høflig tone Siter -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Det er jo latterlig da, folka SER at man står og venter, og tilogmed har på blinklysa. Men neida, alltid noen gamlinger som skal snike seg inn :mad: Bra at man tør si ifra! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg