Gå til innhold

Lars Erik ; Audi S2 avant 95`

Ranger emnet

Lars Erik Johannesse

Anbefalte innlegg

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da jeg først så bilen på side 1, tenkte jeg, S2 avant?????????

Men etter hver side jeg leste, og hvert bilde jeg så vokste den bare mer og mer på meg! Nydelig bil! Og veldig bra prosjekt! Stå på! :D

hehe, ja. Det jeg liker. folk spørr hvorfor avant... Kan det bli mer anonymt ?

var morro å se bilen på GMS. jobber ikke du på Grenland auto? mener å ha sett bilen din der stadig vekk, jobbet som lakkerer oppe hos viggo tidligere så var mye opp og ned der med bil ;)

Morsomt og høre at det var litt underholdning på gms. Selv syntes det var veldig morsomt. Håper bare på at regnet gir seg til imorgen. Da blir det pakket dobbelt hjulsett.

Nei, jobber nok ikke på grenland auto gitt. Og bilen blir uansett ikke brukt til vanlig. Kun finværsdager og slikt ! :)

Ser stadig deg med den grønne fare du er ute og kjører. Men det er stort sett med bruksbilen. MB C200 sort med sorte felger og sotet ruter.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og behold de sorte felgene!!

Veldig usikker ang det. Har de liggende. Ikke vært på bilen i hele år.

Redd bilen kan se litt "høy" ut med 18" felger. Funket fett ifjor med den høyden jeg hadde da. men da var det utsene før funksjonalitet. Men nå er den godkjent med den høyden den står og felger som ikke subber i effektiv kjøring.

de sorte felgene ligger for salg. Men veldig usikker om jeg vil selge. vurderer og pusse de opp og få de pulverlakkert

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig usikker ang det. Har de liggende. Ikke vært på bilen i hele år.

Redd bilen kan se litt "høy" ut med 18" felger. Funket fett ifjor med den høyden jeg hadde da. men da var det utsene før funksjonalitet. Men nå er den godkjent med den høyden den står og felger som ikke subber i effektiv kjøring.

de sorte felgene ligger for salg. Men veldig usikker om jeg vil selge. vurderer og pusse de opp og få de pulverlakkert

do it! for de felgene var helt porr på den bilen!

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bilen VURDERES og legges for salg.

Om noen her inne skulle være interisert så gi beskjed.

Selges ikke til nybakte 18åringer.

Ikke ta kontakt om du ikke har cash

vurderes for salg grunnet lysten på noe nytt prosjekt har meldt seg....

PM

eller

469 65 434

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Har ikke stort nytt og komme med på denne tråden

Fredag 3 desember fikk bilen for første gang på 4 år oppleve vinter

IMG_0546.jpg

Den ble da transportert til jobben for olje og filterbytte før avreise til Hoksund Lørdag.

4desember kjørte jeg og en kompis med audien på henger inn til KRB trading i hoksund for og bremse bilen.

IMG_1639.jpg

Effekten endte på:

På navene:

410,6HK

525,2NM

på motor ved 23% drivverkstap (folket sier 20-25% drivverkstap på 4x4)

505HK

646Nm

skann0001.jpg

bilen står trygt på plass igjen og fornøyd med gårsdagens innsats.

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Tjæ, ikke stort som har skjedd her .....

bil står til lagring....

Deler blir kjøpt inn etterhvert.

Kom inn en pakke tidligere denne uka fra Summit Racing

Aeromotive A1000 bensinreg.

-6 AN slanger & fittings

-10 AN slanger & fittings

-16 AN slanger & fittings

K&N 4" luftfilter

bensinmåler

++++++

Planen er og bytte ut mye av synlige rør til AN rør. Ikke noe praktisk betydning. Bare litt mer pent er håpet.

Stay tuned

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Lenke til kommentar
Del på andre sider