Gå til innhold

bakaksel til 240 selges

Ranger emnet

thor_no

Anbefalte innlegg

har en bakaksel til 240 som jeg ikke trenger. vet ikke så mye om tilstanden untatt at bremsene må gås over. utveksling: 3.71

thor

45298804

thor

1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi.

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey!!!

akkurat det jeg trenger jo!!!

bremser driter jeg i dem er alrighte på den akselen jeg har!

pris og hvor bor du?? skulle hatt bilen klar om 11timer.. Men det går vel dårlig...

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

zerox: det er riktig med jevnaker. breisladderen: bruk mobil nummeret som er opgitt i den første posten! det er mye raskere enn å bruke forumet. er du rask kan du legge dine klamme hender på akslingen før klokka er 23 ( det tar deg maks 40 min å kjøre!). da kan du bare pakke den inn å legge den under treet. ser helst at du styrer utenom morgendagen ( den 24 :D ) men ellers er det fritt frem. bruk telefonen . det kan ta flere dager mellom hver gang jeg er innom forumet.

thor

thor

Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thor_no

zerox: det er riktig med jevnaker. breisladderen: bruk mobil nummeret som er opgitt i den første posten! det er mye raskere enn å bruke forumet. er du rask kan du legge dine klamme hender på akslingen før klokka er 23 ( det tar deg maks 40 min å kjøre!). da kan du bare pakke den inn å legge den under treet. ser helst at du styrer utenom morgendagen ( den 24 :D ) men ellers er det fritt frem. bruk telefonen . det kan ta flere dager mellom hver gang jeg er innom forumet.

thor

mine klamme hender?

whut?

:rolleyes:

bruker telefonen jeg. ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akslingen er fortsatt ledig! noen som har noen formening om hva den er verdt? den er vel definitivt ikke verdt sin vekt i gull :D .

den er vel heller rimelig

thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Hei hei thor... lenge siden ;)

lenge siden ?

thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Siden vi har snakket sammen :P hehe.. har ikke sett deg på en stund heller.

ok... er redd du må friske opp min hukommelse med et par vesentlige ting her sånn som hvem du er og når vi snakket sammen sist.. begynner å bli litt i overkant av nyskjerrig nå.....

thor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...