Mandel Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Fant noen bilder av en calibra som må ha blitt noe sinnsykt ombygd, dette var rett og slett bare rått.. gå inn på denne siden: http://www.automoderna.lt/naujienos.htm bla deg nedover til det 13'de prosjektet ganske bra? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Etter min mening synes jeg det blei rett og slett for mye, men det er bare min mening.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Konge bil... eller det andre på bilde.... mmhh... hehe Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Der ble den plutselig litt mer intresang :D hehe.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Exylon Konge bil... eller det andre på bilde.... mmhh... hehe hmm.. hva er det du sitter og glaner på egentlig på kveldene bror??? Men ja.. ble en del mer intr nå ja.. selv en opel kan bli fin seg jeg... ;) ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 er vel kanskje den styggeste calibran jeg noen gang har sett. rett og slett helt jævlig. at noen vil seg selv så vondt? Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by NoLimit hmm.. hva er det du sitter og glaner på egentlig på kveldene bror??? Men ja.. ble en del mer intr nå ja.. selv en opel kan bli fin seg jeg... ;) ;D eeehhh.... biler?? hehe... :D :D jeg mente at man så veldig godt hvordan bilen så ut når det sto folk ved siden av den (eller noe sånt)... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Exylon eeehhh.... biler?? hehe... :D :D jeg mente at man så veldig godt hvordan bilen så ut når det sto folk ved siden av den (eller noe sånt)... Ja.. Noen biler kan faktisk bli fine når det står FOLK ved siden av dem... ser det godt på det bildet der... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 NoLimit.. Bilen din har vel ikke stått ved follebu noen ganger?? går på skole oppi der, og mener og kjenne igjen den audin du har i avataren, la merke til felgene.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by Adnoh NoLimit.. Bilen din har vel ikke stått ved follebu noen ganger?? går på skole oppi der, og mener og kjenne igjen den audin du har i avataren, la merke til felgene.. Nei!! Jeg kjører ikke en Audi a4 med masse rs4 plastikk kastet på seg! OG NEI det er IKKE slike felger som jeg har som sitter på den!! hehe... ikke sammenlikn bilen min med den engang til... ;) :D *puh* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 oki, du stod vel ikke ved yx plassen på lhmr i dag du? tror jeg så vogna di Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 den calibran var alt utenom fin fy faen værste stylinga og plast jeg har sett på en calibra! skammelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 den blå calibran har norske skilter jo thumpsup Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg